Szellemek időtlen, alaktalan síkján megmoccan valami. Vészterhes, lassú minden mozdulat, mintha alvó sárkány nyújtóztatná tagjait. Még nincs itt Napja, melyen vörös ünneplőt ölt a Hold néki, s véráztatta havon jár haláltáncot a Leszármazott az általa fütyült dalra. Hamarosan eljön... Nemsokára eléri őket... Mondjátok csak, ti, Tizenhármak! Megérte?
Ahogy ébred a Pusztító, úgy kel a Sámán is, hisz sorsuk egy volt kezdetektől fogva. Árnyék és Fény. Az egyikük legjobb napjain élt csak igazán a másik, s meghaltak mindketten ott, aznap a sziklánál… - Adj még nekik időt bátyám! - Időt? - Hisz próbálkoznak! Egy utód tisztességes kinevelése nem egy évbe telik és... - Ne beszélj itt nekem utódokról! Még arra sem képesek, hogy egységként hajtsanak fejet ultimátumod előtt. Felesleges időhúzás az egész! Bolond voltam, hogy egyáltalán fontolóra vettem az ötleted. Idén jobban teszed, ha nem kontárkodsz művembe, öcsém. - Nem fogom tétlenül nézni, ahogy tönkreteszed örökségünket, testvér! Azok az idők elmúltak… - Legyen hát… testvér. Vedd nyakadba az arra érdemtelenek nyűgjét, ha neked ez kell! Mutasd meg bátyádnak, mit tudsz!
Nehéz álmot hozó, nyomasztóan ősi energiák fergetege zuhan ezzel a mélybe, az élők birodalmát célozva meg, s nyomában ott a másik, a fénnyel teli. Hisz egy a sorsuk kezdetektől fogva. Eltéphetetlenül.
Az idei Vörös Hold során igyekeztünk ötvözni az előző években már ismert, bejáratott dolgokat a tavalyi év egyik újításával, mégpedig azzal, hogy minden páros külön témát kap, így nem foglalva a játéktéren a helyet, s egy helyen olvasható vissza minden játéka az eventnek. VISZONT! A régebbi Holdakhoz hasonlóan idén is megadott IC helyszíneken zajlanak majd a játékok! Ezekről a témakör kezdő posztjában kaphattok bővebb tájékoztatást, az esetlegesen okozott károk pedig a kaland végén az adott helyszín játéktéri megfelelőjében is megjelennek majd.
● Időtartamát tekintve a kaland ideje IC idő szerint nagyjából 10-15 perc. Ez azt jelenti, hogy kötelezően 5 - 5 reag (plusz 1 -1 "bevezető", a kalandot a Vadásznak nevezett fél kezdi) kell, hogy megírásra kerüljön. Az eddigi évekhez hasonlóan ennek lejárta után, az 5. reag végére a Megszállottak öntudatra ébredhetnek, illetve szabadon rendelkezhetnek arról, hogy a Megszállás utáni éber eseményeket ki kívánják-e játszani, avagy sem. Erre nincs semmiféle mennyiségbeli megkötés, az esetleges mentőakciók is kijátszhatóak majd a külön témakörben, a Tollak és Tőrök "közbevetés"-t követően. (Kivéve, ha elszállítják a helyszínről a karaktert, azok a játékok már a játéktérre kerüljenek!)
● A kaland során a dobókocka használata nem kötelező, de megengedett - sőt bizonytalan helyzetekben erősen javallott!
● A PRÉDÁK teljes tökéletességgel tudatuknál maradnak a kaland folyamán, mivel az ő elméjük felett semmi és senki nem veszi át az irányítást. (Egyedül a Tollak és Tőrökben résztvevők tapasztalnak változást, erről később lesz szó.)
● A VADÁSZOK esetében máris itt az első idei újdonság: a karakter az előző évekhez hasonlóan képtelen irányítani testét, tetteit, azok felett teljes mértékben Alignak rendelkezik, felruházva megszállottját a prédával (alapesetben) megegyező erővel. Lelki szemei előtt pedig csakis célja lebeg, kreativitásotok végtelen eszköztárával érve el azt.
Ugyanakkor! A Vadász tudata megmarad, s mintegy külső szemlélőként, saját testébe zárva tehetetlen „nézőjévé” válik az eseményeknek. Látja és felfogja az eseményeket, de a megszállást NEM képes megtörni, passzív „résztvevője” az eseményeknek! A kezdő reagjaitokban lehetőségetek van rá, hogy érezzétek, valami gáz van, de onnantól kezdve mintha elvágták volna testeteket a tudatotoktól: míg előbbi a rettegett alignaki gyűlölet és erő által cselekszik, addig gondolatban megmaradtok önmagatoknak.
Mindennek fényében idén a megszállottak is emlékezni fognak minden egyes momentumra a Vörös Hold eseményei kapcsán.
--------------------------------------------------------------------- ● SOFTCORE Ebben a csoportban értelemszerűen nem játszik a karaktere halála, DE mindez nem jelenti azt, hogy a szerzett sérülések is semmissé lennének a kaland végeztével! Amennyiben valakinél úgy alakulna, hogy a karaktere halál-közeli helyzetbe kerül, kérjük, MINDENKÉPP jelezze a Staffnak, mi fogjuk a ’mentő-reagot’ írni.
● HARDCORE Mindazok, akik nagyban játszanak, remélhetőleg tisztában vannak a kockázattal, hogy a karakterük a játék végére akár jobb létre is szenderülhet. Ahogy azzal is, nem szeretjük kétszer ugyan azt a poént elsütni, így idén nincs mentőkártya az elhalálozottak számára.
Nagyon szépen kérjük, ha úgy fest, hogy a karaktered valóban elhalálozik, még időben – mondjuk ne az utolsó reagod megírását követően, hanem egyel előtte - jelezd ezt a Staff számára! Szeretnénk minden játékot nyomon követni, de sajnos (dehogy sajnos, tök jó, hogy idén is ilyen sokan jelentkeztetek!) sokan vagytok, mi meg emberből. A lényeg, hogy egy karakter akkor és csak akkor számít halottnak, ha a Staff rámondta az áment a helyzetre! (Hangozzék ez bármilyen morbidan is.)
--------------------------------------------------------------------- ● TOLLAK ÉS TŐRÖK Mindazok a játékosok, akik a hosszabb távú, jelenleg egyetlen (már akinek) álmot magába foglaló ’Tollak és Tőrök’ eventre is jelentkeztek, a játék során választásuknak köszönhetően rendelkeznek némi bónusszal. Ezek a következők: PRÉDA – TŐR: plusz erő (+50 év / +1 harci szint) PRÉDA – TOLL: gyorsabb regeneráció (+50 év / +10 pont mágiához, DE a tudásszint nem nő meg!) VADÁSZ – TŐR: plusz erő (+50 év / +1 harci szint) VADÁSZ – TOLL: egy környi tiszta fej (hogy az 5 kötelezőből melyik az, a játék elején kell kockával kidobni, 6-os dobás esetében szabadon választható.)
--------------------------------------------------------------------- ● ÚJDONSÁG Az ideig Vörös Holdon a Vadászok össze vannak kötve (egy számunkra láthatatlan, talán fel se fogható síkon) Prédáikkal. Mindez akképpen jelenik meg a játék során, hogy az egymásnak okozott FIZIKAI sérülések megjelennek annak okozóján is. Így a vágások, karmolások, törések, csonkítások, rózsabokor okozta könnyedebb hegek, etc.
Vadászok! – Alignak idén sem kevesebbet vár el tőletek, mint a minél nagyobb pusztítást, az „ellenfél” megsemmisítését. DE, ha ezt akképpen akarjátok elérni, hogy magatokban tesztek kárt, azok a sérülések nem fognak megjelenni prédátok testén, csakis ti lesztek elszenvedői a dolognak!
Habár eddig inkább íratlan szabályként éltek a nem alkalmazható varázslatok a VH-k kapcsán, most mégis összegyűjtöttük azokat, amik a játékélmény megőrzése végett „Tiltott” lapot kapnak a Vörös Hold során. Ezek: Valami Ezüst (1.szint), Bénítás (2.szint), Szellemkéz (3.szint), Minden Vadak Lelke (4.szint), Vésztartalék (5. szint)
Ellenben a Gyógyítás varázslatot saját magatokra is alkalmazhatjátok (gyógyítók a saját mágiaszintjüknél egyel nagyobb szinten) a játék ideje alatt a tudásotoknak megfelelő szintű sérülések gyógyítására! 1. szint - felszíni sérülések, vágások 2. szint - mély, szúrt/karmolt sebek 3. szint - harapások, sebek regenerálódásának/gyógyulásának gyorsítása 4. szint - hiányzó hús, csonttörés 5. szint – artériás vérzés, komolyabb (de nem életveszélyes) sérülések
(OFF: Bármilyen varázslat hatása kapcsán kérdésetek van, bizonytalanok vagytok, keressétek Will-t PM-ben, facebook-on bizalommal, lehetőségei szerint igyekszik válaszolni majd mindenkinek! )
--------------------------------------------------------------------- ● EMLÉKEZTETŐÜL! - Softcore: halálos(nak tetsző) sérülés esetén jelezni adminok felé. - Hardcore: ha karakterhalál lehetősége áll fent, még időben szólni erről, nem az utolsó pillanatban! - Varázslatok hatásában való bizonytalanság, azok védése/megtörése/hatóideje kapcsán felmerülő kérdésekkel Will-t keresni PMben!
- JÁTÉK VÉGE: Ha végeztetek a kötelező körökkel, kérjük, ne kezdjenek el mentőakciókat szervezni még, mert a Toll-Tőrnek lesz még egy extra hatása (ez már mindenkire, azokra is, akiknek nem VH-znak), ami a Vörös Hold elmúlásával jelenik meg!
VADÁSZOK Geneviéve William (toll – kezdéskor ki kell dobni, mely kör lesz „tiszta”.) Leah Dominic (toll – kezdéskor ki kell dobni, mely kör lesz „tiszta”.) Lucas (+50 év erőhöz) Egon (+50 év erőhöz) Zachariah Emma (toll – kezdéskor ki kell dobni, mely kör lesz „tiszta”.) Sarah Savannah (toll – kezdéskor ki kell dobni, mely kör lesz „tiszta”.) Franz Yvonne DC Kate (+1 harci szint) Walter Jason Achilles (+50 év erőhöz) Rebecca (toll – kezdéskor ki kell dobni, mely kör lesz „tiszta”.) Angel
PRÉDÁK Sangilak Anguta Nagojut Eska Annakpok Eeyeekalduk Sura Tipvigut Unalaq Emmett (+1 harci szint) Eliana Asami (+50 év regenerációhoz) Ben Andrzej Darim Balthazar (+50 év regenerációhoz) Symara (+50 év erőhöz) Lester (+50 év erőhöz) Celeste (+10 mágia, szint nem nő!)