:: Átharapása ::
Különleges esetekben lehetőség van az úgynevezett Átharapásra. Amennyiben egy farkas gyenge/haszontalannak vélt vérvonalat örökölt a Teremtőjétől, esetleg valaki ki akarja magának sajátítani, bármikor megteheti, ha teljesül néhány kritérium. Az Átharapásba a fiatal farkasnak nincs beleszólása, ő nem tehet a dolog ellen semmit. Amennyiben az átharapó farkas ereje (farkasként eltöltött évei száma és NEM az életkora) felülmúlja a fiatal farkas és annak Teremtője erejét, az átharapás sikeres. Ha a fiatal farkas Teremtője már nem él, akkor csupán az ő ereje, farkasának kora számít, a Teremtőé nem. Sikeres átharapás esetben felléphet néhány (kellemetlen) mellékhatás.
Az átharapott személy farkasa „kicserélődik”. Nem csak a vérvonala fog teljesen eltűnni, hanem a Bestia személyisége, esetleg a bundája színe is követi az új Teremtő vérvonalát. Ezt azért fontos figyelembe venni, mert az Átharapott farkasnak korától függetlenül egy ideig újra kölyökként kell élnie, hiszen hozzá kell szoknia az új Bestiához, be kell őt törnie és ki kell ismernie.
Értelemszerűen ha az Átharapás sikeres, minden kapcsolat megszakad azzal a Teremtővel, aki elvette az átharapott halandóságát. Mostantól az új Teremtőjének (az Átharapónak) tartozik elszámolással. Ettől függetlenül tarthatják a kapcsolatot, lehetnek akár jóban is egymással, de a farkas a farkasnak nem parancsolhat teremtői erővel.
● Milyen esetekben történik Átharapás?*Falkába való befogadáskor. Ha egy Alfa nem tartja elég erősnek/hasznosnak a csatlakozni kívánó farkast, átharaphatja a saját vérvonalába.
*Ha egy farkas vérvonal nélkül él (tehát nincs semmilyen képessége), és talál magának valakit, aki vállalja a dolgot.
*Amennyiben egy kölyök „balesetből”, vagy egyszerűen csak rossz (értsd: gyenge, zavarodott) szülőtől származik, a falka megpróbálkozhat az Átharapással még azelőtt, hogy a Kölyköt meg kellene ölni.
*Bosszúból, erőfitogtatásból, a dominancia kifejezése céljából.
*Két farkas között kialakult jó viszonyból, amennyiben megvalósítható, úgy a két farkas ilyen módon is összeköttethet, illetve az idősebb ezzel a gesztussal voltaképpen életre szóló védelmet biztosít a fiatalnak.
*Létezik egy úgynevezett
rituális átharapás is, ami egy farkas rituális, ünnepélye befogadása a falkába. Alfája válogatja, hogy él-e ezzel a dologgal. Ebben az esetben a csuklón vagy a nyakon ejtett harapás (akár emberi alakban is megtörténhet) jelzi a falkatagok és többi kóbor számára, hogy az Átharapott farkas immáron a falka részévé válik. Ismételten, a ceremónia alkalmazása nem kötelező és nem minden vezető él ezzel a módszerrel.
:: Saját vérvonal alkotása ::
Az oldalon lehetőséged van arra, hogy saját vérvonal megalkotásával próbálkozz. Ennek azonban vannak feltételei, ezek betartása az elsődleges kritérium. A másodlagos pedig az Adminisztrátorokkal való egyeztetés. (Külön szeretném felhívni a figyelmet arra, hogy mi nagyban támogatjuk a saját vérvonalak ötleteit, azonban kérünk téged, hogy hozzánk hasonlóan légy befogadó az esetleges korrekciókkal és javaslatokkal, amiket tőlünk kapsz. Ha sikerül együtt kidolgoznunk valamit, az sokaknak jó lehet, így a javítási szándékunk nem negatív kritika. Továbbá ha a vérvonalad elfogadásra kerül, alap esetben bárki írhat olyan karaktert, ami a Te vérvonaladba tartozik. Amennyiben szükség van a Vérvonal eredetének ismeretére, minden bizonnyal az új karaktert a vérvonal megalkotójához fogjuk irányítani bővebb információkért.)
A saját vérvonal megírásának alapvető feltételei:
--> Új vérvonal csak olyan tulajdonság/képesség lehet, amely a farkast, mint egyént, segíti a túlélésben. A csábítási képesség, a jó szerencse és az ezekhez hasonló „megfoghatatlan” dolgok nem elfogadottak!
--> Új vérvonalnak csak akkor lehetsz a feje, ha a Beharapójától nem örökölt semmilyen képességet és már emberként rendelkeztél valami olyan kiemelkedő tulajdonsággal, ami erre alapot adhat.
--> Új vérvonallal készülő karakter esetében elvárás, hogy a Vérvonal mellé társított karakter már elérje az 50. életévét.
--> Vedd figyelembe, hogy ha az általad kitalált új vérvonal részben vagy egészben átfedésben van egy már létező vérvonallal, úgy valószínűleg megkérünk, hogy válaszd a már kész vérvonalat, vagy teljesen gondold újra a saját ötletedet.
--> Ősi Vérvonal Alapító - az oldal története és az IC események miatt - nem alkotható! Vagyis nem lehet egyidős a meglévő Tizenhármakkal, minimum 100, de inkább 200 évvel fiatalabbnak kell lennie náluk, vagyis maximum 600-700 éves múltra visszatekintő vérvonalat alkothatsz!
Ha vérvonalt alkotsz, meg kell nevezd a képességet, az esetleges gyengeségeket és kitalálni számára egy hangzatos elnevezést valamint egy őst, mint pl.: Eska, a Hajnali Köd (Árnyak).