KezdőlapKezdőlap  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  


Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!

Aktuális oldalkaland:

Érdemes követni:
-
AKTÍV KARAKTEREK
57 TAG 30 FÉRFI 27 NŐ
FAIRBANKSI FALKA
22 TAG 12 FÉRFI 10 NŐ
MAGÁNYOS FARKASOK
11 TAG 7 FÉRFI 4 NŐ
ŐRZŐK
13 TAG 6 FÉRFI 7 NŐ
EMBEREK
2 TAG 1 FÉRFI 1 NŐ
VÉRVONALFŐK
9 TAG 4 FÉRFI 5 NŐ

Az előző negyed évben
ezek voltak az oldal kedvenc játékai:

Örökös legjobbjaink:
Az oldal alapítói, Castor, Duncan & Gabe.
A Vérvonalfők megalkotói, játékosai - különösen, akik a "NS 3.0 - Redemption" végéig kitartottak.

írta  Theodora Zoe Morano Tegnap 7:45 pm-kor
írta  Bianca Giles Vas. Nov. 17, 2024 1:32 am
írta  Theodora Zoe Morano Hétf. Nov. 11, 2024 8:23 pm
írta  Rowan Macrae Vas. Nov. 10, 2024 12:52 am
írta  Dario Rodriguez Szomb. Nov. 09, 2024 9:14 am
írta  William Douglas Szomb. Nov. 09, 2024 8:39 am
írta  Alignak Szomb. Nov. 09, 2024 7:56 am
írta  Alignak Szomb. Nov. 09, 2024 7:56 am
írta  Alignak Szomb. Nov. 09, 2024 7:56 am
írta  Theodora Zoe Morano Pént. Nov. 08, 2024 3:31 pm
írta  Alignak Kedd Okt. 22, 2024 8:32 am
írta  Alignak Vas. Okt. 20, 2024 5:21 pm
írta  Bruno Manzano Vas. Okt. 13, 2024 9:11 pm
írta  Alignak Vas. Okt. 06, 2024 5:51 pm
írta  Alignak Vas. Okt. 06, 2024 5:50 pm
írta  Alignak Vas. Okt. 06, 2024 5:50 pm
írta  Bianca Giles Vas. Szept. 29, 2024 10:25 pm
írta  Egon Candvelon Vas. Szept. 29, 2024 3:01 pm
írta  Alignak Vas. Szept. 08, 2024 6:32 pm
írta  Alignak Vas. Szept. 08, 2024 6:32 pm
írta  Alignak Kedd Aug. 13, 2024 6:32 pm
írta  Rebecca Morgan Kedd Aug. 13, 2024 2:44 pm
írta  Theodora Zoe Morano Csüt. Aug. 01, 2024 10:34 am
írta  Alignak Vas. Júl. 07, 2024 10:58 am
írta  Alignak Szer. Jún. 19, 2024 3:24 pm
írta  Alignak Szomb. Jún. 01, 2024 9:28 pm
írta  Alignak Szomb. Jún. 01, 2024 9:27 pm
írta  Alignak Szomb. Jún. 01, 2024 9:27 pm
írta  Alignak Szomb. Jún. 01, 2024 9:27 pm
írta  Alignak Pént. Május 17, 2024 8:07 pm
Bianca Giles
A Vérfarkasokról általában I_vote_lcapA Vérfarkasokról általában I_voting_barA Vérfarkasokról általában I_vote_rcap 
Bruno Manzano
A Vérfarkasokról általában I_vote_lcapA Vérfarkasokról általában I_voting_barA Vérfarkasokról általában I_vote_rcap 
Theodora Zoe Morano
A Vérfarkasokról általában I_vote_lcapA Vérfarkasokról általában I_voting_barA Vérfarkasokról általában I_vote_rcap 
Alignak
A Vérfarkasokról általában I_vote_lcapA Vérfarkasokról általában I_voting_barA Vérfarkasokról általában I_vote_rcap 
Rowan Macrae
A Vérfarkasokról általában I_vote_lcapA Vérfarkasokról általában I_voting_barA Vérfarkasokról általában I_vote_rcap 
Zachariah O. Danvers
A Vérfarkasokról általában I_vote_lcapA Vérfarkasokról általában I_voting_barA Vérfarkasokról általában I_vote_rcap 
William Douglas
A Vérfarkasokról általában I_vote_lcapA Vérfarkasokról általában I_voting_barA Vérfarkasokról általában I_vote_rcap 
Duncan Corvin
A Vérfarkasokról általában I_vote_lcapA Vérfarkasokról általában I_voting_barA Vérfarkasokról általában I_vote_rcap 
Roxan A. Cruz
A Vérfarkasokról általában I_vote_lcapA Vérfarkasokról általában I_voting_barA Vérfarkasokról általában I_vote_rcap 
Dario Rodriguez
A Vérfarkasokról általában I_vote_lcapA Vérfarkasokról általában I_voting_barA Vérfarkasokról általában I_vote_rcap 

Megosztás

A Vérfarkasokról általában Empty
A Vérfarkasokról általában Empty
A Vérfarkasokról általában Empty
A Vérfarkasokról általában Empty
 

 A Vérfarkasokról általában

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
Alignak
Admin
Alignak

KARAKTERINFORMÁCIÓK
◯ HSZ : 7347
◯ IC REAG : 8944
A Vérfarkasokról általában // Szer. Dec. 14, 2011 4:02 pm

A vérfarkasokról általában

● Farkassá válás
● Átváltozások
● Alakváltások
● Öregedés, a fiatalok nevelése
● Erősségek és gyengeségek
● Kinézet
● Kiegészítő információk

:: Farkassá válás ::

Vérfarkasnak nem lehet születni. A hím vérfarkasok ugyan nemzőképesek, de a nőstények terméketlenek. Nagyon ritkán előfordulhat, hogy egy vérfarkas teherbe ejt egy ember nőt, de még ennél is ritkább, hogy a terhesség megmarad, és a gyermek megszületik, azonban ekkor sem lesz vérfarkas, hanem (hacsak valami közbe nem jön) normál emberként éli le életét.
Azonban a vérfarkas harapása, vagy karmolása másokat vérfarkassá változtathat. Ez történhet tudatosan, amikor valakit egy vérfarkas, vagy a falka kiválaszt, és magához vesz, vagy véletlenül. A véletlen sebesülések/szándékos támadások nem minden esetben jelentenek átváltozást, és persze kevesen is élik túl a harcot egy vérfarkassal.

● Kiemelés a tömegből/ kiemelés a préda közül
Maguk között a vérfarkasok így nevezik azt a folyamatot, amikor tudatosan választanak ki egy embert arra, hogy vérfarkassá tegyék. Ez a kiválasztás történhet a falka érdekében, amikor valami fontos képességet, tudást, vagyont akarnak megszerezni, avagy egyetlen farkas kívánságára is, akár egy lángoló szerelem következményeképpen, vagy egyéb okból. Az utóbbi esetben az illető bírhatja a falka, vagy az alfa jóváhagyását ehhez, és akkor az új jövevény beilleszkedése viszonylag zökkenőmentes lesz, ellenkező esetben súlyos következményei lehetnek. Az alfa halálra ítélheti egyiket vagy másikat, száműzheti, vagy egyéb módon megbüntetheti azt, aki önkényesen cselekszik.

:: Átváltozások ::

A harapás karmolás után az átváltozási folyamatok 1-3 napon belül elkezdődnek, és ez függ a seb nagyságától is, illetve a farkas szándékától. Szándékos átváltoztatás nyomán a folyamat azonnal megindul. Nagyobb harci sérülések esetén a folyamat nagyobb valószínűséggel indul be, és gyorsabban zajlik le. Ilyenkor a beinduló gyors regeneráció gyakran a halállal fut versenyt. Kisebb karcolások esetén lehet, hogy semmi nem történik, de az is lehet hogy az átalakulás lassan zajlik le, és az illető akár még három napig is inkább ember, mint vérfarkas, és fokozatosan kapja meg új képességeit.
Viszont amennyiben a körülmények olyanok, hogy az áldozatból erős érzelmi reakciókat vált ki az esemény, akár azonnal megkezdődhet az első alakváltás is.
A leendő vérfarkas ereje és képességei nagyban függnek a beharapó erejétől és korától. Minél idősebb, és erősebb egy farkas, annál erősebb lesz az utóda is, és fordítva: gyenge és fiatal farkasok utódai gyengék lesznek, és lassabban fejlődnek. Ezért is nem szokták az alfák támogatni azt, hogy a többiek is gyarapítsák a "nyájat", mert sok lenne a "selejt".

:: Alakváltások ::

Az első alakváltás bármikor bekövetkezhet erős érzelmi terhelés esetén. Ez lehet harag, ijedtség, vagy akár feltörő szexuális vágy is. Amennyiben ilyen hatások nem érik a friss farkast, akkor legkésőbb holdtöltekor alakot vált.
Alakváltáskor az emberi testen lévő minden ruha szétszakad, hiszen  vérfarkas teste jóval meghaladja emberi méreteit. Teliholdkor általában minden farkas visz magával váltás ruhát, illetőleg jóval az átalakulás megkezdése előtt meztelenre vetkőzik.
Az alakváltás egy fiatal farkas esetében fájdalmas, és akár egy-két percig is eltarthat, ez alatt nem igazán cselekvőképes, így a fiatalok a falka kiemelt védelmét élvezik. Később a tempó gyorsul, és a fájdalom csökken. Egy olyan farkas, aki már átesett 10-15 alakváltáson, nagyjából fél perc alatt túl lesz rajta, és azok, akik már akár 50-szer is alakot váltottak, képesek 10-15 másodperc alatt már emberből farkassá vagy vissza változni. Az alfáknak, bétáknak az alakváltás szinte azonnali, csak egy-két szívdobbanás.
(Ebből eredően vannak olyan falkák, és mentorok, akik az újoncokat bele-belehajszolják egy-egy alakváltásba, hogy minél hamarabb rövidüljön a védtelen időszak, de ez elég megterhelő kiképzési módszer.)
Fiatal farkasok alakváltás után, amikor újra visszatérnek emberi alakjukba, gyakran érezhetnek egy-két napig izomfájdalmakat, gyengeséget, levertséget, még akkor is, ha maga az alakváltás pozitív élmény volt számukra.
Szándékos alakváltásra 15-20 alakváltás, és legalább 3 holdtölte után képesek. Minél gyakorlottabbak, annál pontosabban tudják szabályozni az átalakulás mértékét. A fiatal farkasok tudata gyakran beszűkül alakváltáskor, és nehezebben tudják fegyelmezni magukat.

● Alakváltás holdtöltekor
Az alakváltás elvileg a holdtölte éjszakáján következik be. De vannak ezzel is apróbb problémák. A Hold néha nappal tartózkodik az égbolton, és ilyenkor, ha a vérfarkas a szabad ég alatt van, bizony nappal is bekövetkezhet az alakváltás, nem képes kivárni az éjszakát.
Az alakváltás időtartama ilyenkor 4-10 óra is lehet, és a farkas mozgásigénye hatalmas lesz, vérszomja megnő. Ha nem ízlel (emberi vagy állati, esetleg vérfarkas) vért ezen időtartam alatt, ereje a következő holdtöltéig jelentősen csökken.

:: Öregedés, a fiatalok nevelése ::

A farkasok nagyjából 25 éves korukig normál tempóban öregszenek, aztán a a tempó lassulni kezd, 200 éves korukban is úgy néznek ki, mint egy 30 éves, 400 évesen pedig talán mint egy negyven éves. Nagyjából 800 évig élnek, bár ez még nem bizonyított.
Egy frissen beharapott farkas az első 5-10 évben kölyöknek számít, de extrém esetben ennél hamarabb is kivívhatja a falka elismerését, avagy még 25 év múlva sem nő be teljesen a feje lágy. Utóbbi esetben valami nagyon jó csillagzat alatt kell születnie, hogy életben hagyják.
A falkán belüli kapcsolatok egyik alapja a "nemzési sor". A beharapó és a beharapott között általában szoros kötelék alakul ki, ha az áldozat képes megbocsátani azt, hogy tönkrement addigi élete. A fiatal farkasnak minden esetben van mentora, aki már idős és tapasztalt, de nem feltétlen a nemzője. A nagyjából egyidős kölykök farkaséletük első évtizedeiben gyakran szintén szorosan összetartanak, hacsak nem olyan a falka belső szerkezete, hogy rivalizálásra kényszerülnek.

Az élőhely és környezeti hatások miatt a két falka tagjainak fejlődése kicsit eltér. Az Őslakos falka farkasai - és így azok a farkasok is, kik Alaszkában, fenn a messzi északon élnek - gyorsabban fejlődnek. Ezért lehetséges az például, hogy egy kezdő Tark jóval erősebb egy kezdő Testőrnél.
Az Őslakos farkas nagyjából 250-350 között van ereje teljében, ez az erőszint a Betolakodóknál 300-400 között van. Azok a farkasok, akik ennél idősebbek, már nem számítanak riválisnak egy esetleges "trónharc" során. Ha valaki eddig nem érte el a vezető poszthoz szükséges erőt, gyorsaságot és regenerálódási képességet, akkor később se fogja. 400 év felett a fizikai képességek gyengülnek, de a szellemiek erősödnek, például telepátia, másik farkas érzelmeinek, gondolatainak érzékelése, éppen ezért ők lesznek a bölcsek, a tanácsadók az Őslakosoknál. A Betolakodók falkájában az Alfa személye miatt nincs ilyen csoport.

Vérfarkas körökben igazi, vadon élő farkast ölni főbenjáró bűn, testvérgyilkosság. Aki mégis megteszi, a Szellemvilág által lakol: rendes farkas alakba kényszerítve kell leélnie az általa elpusztított farkas még hátralévő idejét - illetve amennyi a gyilkosság meg nem történte esetén még hátra lett volna. [Ha ilyen történik, IC 2 kockás dobással születik döntés, amennyi a dobott érték, annyi OOC hónapig tart a büntetés].

:: Erősségek és gyengeségek ::

Az átváltozásnak köszönhetően az emberek szert tesznek a farkasok tulajdonságaira, érzékeire, amiket emberi alakban is használni tudnak (látás, hallás, szaglás, reflexek). A regenerációjuk felgyorsul, erejük megnő, csontjaik ellenállóbbak lesznek.
Egy normál sérülés regenerációja azonnal megindul, és a farkas korától függően emberi alakban 4x vagy akár 20x gyorsabb az emberénél, farkas alakban még ez a tempó is duplázódik. A csonttörések 2-4 nap alatt teljesen meggyógyulnak. Elvesztett végtagok, egyéb testrészek, szervek (pl. szem, fog) visszanőnek, de ezek a folyamatok lassúak, és a hiány méretétől függően akár hetekig is eltarthatnak.
Ha a sebesülést másik vérfarkas okozta, a regeneráció nagyjából harmadára lassul.
Ha a sebesülést ezüst okozta, a sebek normál emberi sebességgel gyógyulnak. Az ezüst érintése égési sérülést okoz,
A nem ezüst okozta sebek nyom nélkül eltűnnek, az ezüst okozta sebek után viszont előfordulhat, hogy a heg megmarad.
Nem lesznek viszont soha betegek, a vírusok, baktériumok, daganatok nem árthatnak nekik. A mentális betegségekre viszont nem immúnisak. Ugyanúgy bántja őket a stressz, szenvedhetnek bizonyos pszichoszomatikus betegségektől is (pl. gyomorfekély), de ezek nem lehetnek halálosak.

A vérfarkas meghal, ha a fejét leválasztják a testéről, vagy a testét kettévágják (akár normál fegyverrel is), avagy ezüst fegyverrel/harapással, karmolással halálos sérülést okoznak neki. Meghal akkor is, ha a teste túl nagy mértékben roncsolódik, de ez tényleg extrém mérték. Ezen kívül eléghet tűzben, megfagyhat, vagy belehalhat a vérveszteségben, megfulladhat, de minden esetben ez sokkal ritkábban és sokkal nagyobb károsodás esetén következik be, mint egy embernél.

Ha a vérfarkas meghal, a mágia többé nem járja át a testét. Ha farkas alakban érte a vég, akkor is felveszi emberi formáját 1-2 perc után. A hulláról ezek után már gyakorlatilag semmilyen módszerrel nem állapítható meg, hogy különbözött volna egy normál embertől. A boncolás nem mutat semmit, a tesztek normál értékeket hoznak ki. Az lehet csak feltűnő, ha sokkal több sebesülést élt túl, mint egy normál ember.

Nehezebben kontrollálják indulataikat, az önfegyelmet szinte újra kell tanulniuk.

A fiatal kölykök első leckéi között van a telepatikus kommunikáció megtanulása. Ez létfontosságú, hiszen alakváltva nem tudnak beszélni.
Az idősebbek pedig egyre pontosabban érzékelik a vérvonalakat, és egyéb összetartó erőket a falkán belül. Az alfa pontosan tudja, ki mennyire hű hozzá, és kik barátok, szövetségesek, kik az ellenségek.

● Metafizika, avagy a farkas láthatatlan ereje és védelme
A metafizikai képességek használata nélkül a farkasok egymás és az Őrzők számára nyitott könyvek lennének. Minden kölyöknek meg kell tanulnia kezelni és ismerni ezt a különös területet, az évek előrehaladtával egyre jobban alkalmazhatják. Biztonságot, rejtőzködést és az erőviszonyok/érzelmek feltérképezési lehetőségét foglalja magába.

Minden farkas remek érzékeléssel van megáldva. Gondolatot kimondottan olvasni nem képesek, ellenben megérzik mások érzelmeit, ebből kiszagolják az esetleges hazugságokat, ferdítéseket. Érzik, ha a közelükben valaki vidám, dühös, szomorú, vagy bármilyen más hanglatú éppen. Felismerik a szexuális vágyat, a szégyent, minden létező állapotot, vagy hangulatot. Legtöbbször kisugárzás alapján, de van, hogy szagról. Az energiák által két farkas, ha találkozik, megérzik egymás jelenlétét, nagyjából meg tudják saccolni a másik korát, erejét és esetleg a vérvonalát is.

Példa: valaki úgy hazudik, mint a vízfolyás, és ha a szavai őszintének hatnak, a testében olyan kémiai változásokat indít meg a hazugság, melyet a farkasok kifinomult orra érzékel, magyarán kiszagolják a hazugság bűzét.

Minél idősebb egy farkas, annál nagyobb távolságban és annál pontosabban képes meghatározni valakiről a fent felsoroltakat. És annál jobban képesek a sajátjaikat elzárni a külvilág elől.

● A metafizikai Pajzs
Ez a pajzs szükséges ahhoz, hogy egy farkas elrejtse a fent felsoroltakat a külvilágtól, beleértve a korát, az erejét is. Ez legfőképpen stratégiai szempontból fontos az idős farkasoknál. Gyakorlatilag képesek átlényegülni egy kisugárzásmentes lélegző húscafattá, ha úgy kívánják.
Kezdetben a fiatal farkasnak gyakorlatilag meditatív állapotban el kell képzelnie maga köré egy tetszőleges anyagból készült burkot, ami körbeveszi őt, nem enged át semmit (se ki, se be), de tud tőle mozogni. Ez lehet jég, vas, acél, szikla, stb... Nagyon nagy koncentrációt vesz igénybe, így rendkívül fárasztó a kölykök számára. De ahogy telnek az évek, egy puszta "felhúzom a pajzsot" gondolat is elég ahhoz, hogy valaki teljesen elzárkózhasson anélkül, hogy különösebben kimerülne, vagy koncentrálna bármire is.
A pajzs mindig annyit enged be, mint amennyit ki! Ha valaki teljesen lezárja magát, akkor másokról sem lesz képes leolvasni semmit. Valamint, a teljesen felhúzott pajzs blokkolja a gondolatátvitelt, így nem lesznek képesek gondolatban társalogni egymással. Az erősebb farkas mindig be tud törni a gyengébbik pajzsa mögé akkor is, ha ő maga elrejtőzik! Tehát a metafizikai pajzs szintje gyakorlatilag olyan, mintha a farkas fizikai erejéről beszélnénk.

Pajzsa minden farkasnak van, és lennie is kell! Ezt a játékban bármikor használhatod ("felhúztam a pajzsomat - leeresztettem a pajzsomat"; "bezárkóztam - beengedtem", és hasonló kifejezések alkalmazásával). Csak úgy, korlátlanul fel-le dobálni kimerülés nélkül 150 év felett lehetséges.

Példa, egy IC játékban, ha valaki bővebben kíváncsi a gyakorlati alkalmazásra.

:: Farkas kinézet ::

A vérfarkasok többféle farkas alakot képesek fevenn: humanoid-farkas, teljes vérfarkas, és farkas alak.

A humanoid farkas alakban inkbb csak a felsőtestük alakul át, de megtartják azon képességüket, hogy két lábon állhatnak és járhatnak. Ebben az alakban magasságuk nagyjából 2 méter körüli.

A Vérfarkasokról általában Howl-of-the-werewolf
Humanoid farkas alak

Teljes vérfarkas alakban medve nagyságúak, és a hátuk nem egyenes, inkább kissé púpos, szemük sárga, vörös, esetleg kék. Viszonyítás: "Egy átlagos grizzly közel 400 kilogrammos, marmagassága másfél méter körüli, és ha a hátsó lábaira áll, akár a 3 métert is elérheti (az élőhelytől függően)."

A Vérfarkasokról általában Werewolf-4
Teljes vérfarkas alak

Normál farkas alakban külső szemlélő nem különböztetheti meg őket egy közönséges farkastól.

A Vérfarkasokról általában Winter%20Hunting%20Gray%20Wolf
Normál farkas alak

Teliholdkor a teljes vérfarkas alakot veszik fel.
Ezen alakokban nem képesek emberi nyelven kommunikálni.
A bunda színe gyakran örökletes, és a vérvonalakat követi.

:: Kiegészítő információk a vérfarkasokról ::

● Az utódnemzés biológiája
A vérfarkassá válás után mindkét nem biológiai működése megmarad. A férfiak nemzőképesek, azonban igen ritka, hogy képesek megtermékenyíteni a partnerüket. Ha ez mégis bekövetkezne, a gyermek halandó emberként fog megszületni, az anya pedig szintén minden esetben egy halandó ember kell, hogy legyen.
Nőstény vérfarkasok esetén a megtermékenyülés nem lehetséges. A hölgyek ciklusa továbbra is megmarad, amíg élnek, a farkasok sajátos, felgyorsult biológiájának köszönhetően 1-2-3 nap alatt véget ér a vérzés. Tehát a peteérés megtörténik, azonban az esetleges megtermékenyülés során az emberi mértékben fejlődő petesejt képtelen a méhfalba ágyazódni, automatikusan kilökődik a szervezetből, és ettől válnak "meddővé".

● Testékszerek
Minden vérfarkas tetszőlegesen viselhet testékszert. Vannak olyanok, akik vérvonaluknál fogva jobban bírják az ezüstöt, ők ezért "hobbiból" akár még ezüstékszereket is képesek huzamosabb ideig magukon viselni.
Fülbevalók, piercingek, microdermálok esetén amennyiben a bőrön keletkezett szúrt/átlőtt lyuk a beharapás előtt már megvolt, az a későbbiekben is változatlanul marad. Amennyiben a farkas a beharapása után viselné valamelyiket, úgy kezdetben a bőr valamelyest ránő majd az ékszerre, hiszen a regenerációs folyamatok sebként érzékelik. Ez természetesen folyamatos, apró fájdalommal jár, de ehhez is hozzá lehet szokni. Aki azonban ezt nem viseli el, megteheti, hogy több alkalommal (határ a csillagos ég) elvégezteti a szúrást/belövést/beültetést, hogy a teste hozzászokjon az idegen anyaghoz és ezáltal ne okozzon hosszútávon problémát az ékszer viselése.

● Tetoválások
A vérfarkasok viselhetnek a testükön tetoválást. Amennyiben már a beharapás előtt rendelkeztek valamilyen varrattal, az normális, emberi ütemben kopik ki.
Ha már vérfarkasként szeretnének új tetoválást, a helyzet valamelyest komplikált, de nem kivitelezhetetlen. Jó, ha van egy beavatott, netán vérfarkas ismerős, aki csinálja, hiszen az új tetoválás festékanyaga sokáig szivárog a testből, tekintve idegen mivoltát. A mérettől függően 3-10 átütés is szükséges lehet a "beágyazódáshoz". Az elkészült művet 1-2 éven belül mindig újra kell rajzolni, hiszen az embereknél fennálló természetes kopás a sokszorosára gyorsul.
Bármelyik "megoldásról" is legyen szó, a tetoválással rendelkező vérfarkasok átváltozáskor is külsejükön viselik a mintázatot, testük növekedésével arányos méretben. Természetesen farkasalakban nem lesz annyira aprólékos és kivehető a minta, de mint alakzat, mint folt, megjelenik a bundán. A szőrszálak a tetoválás színeit veszik fel, így érdemes meggondolni a választást. A legtöbb tetovált farkas egyszerű, fekete festéket használ, pont ezen okból kifolyólag.

A Vérfarkasokról általában Vcx95i
(Megközelítőleges illusztráció)



A hozzászólást Admin összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Dec. 04, 2013 10:43 am-kor.
Vissza az elejére Go down
https://northstar.hungarianforum.com
Alignak
Admin
Alignak

KARAKTERINFORMÁCIÓK
◯ HSZ : 7347
◯ IC REAG : 8944
Re: A Vérfarkasokról általában // Vas. Dec. 02, 2012 10:53 pm

A farkas a falkában
A vérfarkasok – a közönséges farkasokhoz hasonlóan – társas lények, alapvetően falkában, csapatban érzik jól magukat, ha kiválik valaki vagy elkergetik, annak komoly oka van (elárulta a falkát, rendszeres engedetlenség, összeférhetetlenség, trauma etc.)

A falkák társadalmát meghatározott hierarchia jellemzi, North Staron mindkét falka élén egy-egy Alfa/Atanerk áll. Az ő szavuk döntő, a falkatagoktól feltétlen engedelmességet várnak el, cserében ők gondoskodnak a farkasok védelmének megszervezéséről, kinevezik a szerintük legmegfelelőbbeket erre a feladatra, valamint a másik falka fejesével és az őrzők vezetőjével (Protektor) is tárgyalnak, ha a szükség és/vagy az érdek úgy hozza. A falka jólétének felelőssége az ő vállukon nyugszik, ezért méltán várják el cserébe a nekik kijáró tiszteletet, alázatot.
(Helyetteseik, a Béta és az Amarok /tanács/ nem különben!)

Természetesen az is előfordulhat, hogy valaki a jelenlegi vezetőt nem tartja megfelelőnek, úgy érzi, hogy ő/valaki más jobb lenne, ebben az esetben lehetőség van IC kihívásra – reméljük, mindenki reálisan tudja mérlegelni, hogy pl.: 100 évesen mekkora esélye lehet egy 300 év körüli vérfarkas ellen (vakmerők persze mindenütt megfordulhatnak).

A falkában élőknek továbbá tisztában kell lenniük azzal is, hogy akik titulussal rendelkeznek, valószínűleg nem véletlenül. (Amennyiben IC kiderülne, hogy egy karakter alkalmatlan harcosnak, azt le lehet „fokozni”, vagyis a megalkotásnál beírt rangot tudni kell birtokolni és a vele járó kötelezettségeket vállalni!) Tehát egy „mezei” falkatagtól nem várnak el csodát, csak józan észt és a hierarchiában elfoglalt helyének megfelelő viselkedést.

Mindez mit jelent? Aki falkában él, annak általában fontos a falka, a társai, hiszen egy közösségben él, amit – jó esetben – szeret, amit a családjának hívhat. Önös érdekei mellett a csapaté is legalább annyira fontos. Dacolás, ellenkezés előfordul, ez azonban nem a mindennapok része, a kicsapongás pedig, ha falkán belül és nem ellenség kárára történik, szankciót von maga után (a randalírozás mértékétől függ a büntetés nagysága, illetve a vezető személyétől – elsősorban tőle). A büntetés a vezetőknek sem a kedvenc elfoglaltsága, nem élvezetből, saját szórakoztatásukra teszik; példát statuálnak és igyekeznek fenntartani a falkán belül a fegyelmet, de ők is csak farkasok.

Pozíció megszerzéséért történő kihívás egyértelműen nem tartozik a büntetendő megmozdulások közé.
Vissza az elejére Go down
https://northstar.hungarianforum.com
Alignak
Admin
Alignak

KARAKTERINFORMÁCIÓK
◯ HSZ : 7347
◯ IC REAG : 8944
Re: A Vérfarkasokról általában // Pént. Dec. 28, 2012 12:22 am

A farkas mentalitása
Ezek a vonások a karakterekben élő FARKAST jellemzik, nem pedig magát az emberi jellemet, ezért a falkában betöltött helyét, rangját is meghatározhatja.

DOMINÁNS: Nem szereti, ha parancsolgatnak neki, szívesen kerül fizikai összetűzésbe azokkal, akiket magánál gyengébbeknek talál - erősebbekkel is, ha éppen olyanja van. Utasítást, parancsot csak azoktól fogad el, akiket erre ő maga személyesen kijelölt, vagy alulmaradt egy harcban, ahhoz viszont a végletekig lojális.

SEMLEGES: A karaktered akkor számít semlegesnek, ha egész egyszerűen hidegen hagyják a dominancia kinyilvánításával együtt járó dolgok. Nincs "kényszere", hogy feljebbvalóságát bizonygassa, ha problémája van vagy nem ért egyet valamivel, azt verekedés helyett inkább észérvekkel, vagy egyszerű "sértődéssel" próbálja orvosolni. Habár nem érdekli a dominancia, egy alárendelt szemtelenkedését ő sem tűri, erre viszont nem feltétlen reagál egyből erőszakkal.

SZUBMISSZÍV: Avagy alárendelt. Függetlenül a korától mindig ő az, aki befogja a száját, és félelmétől vagy a béke iránti vágyából kifolyólag inkább azt teszi, amire utasítják. Ez nem jelenti azt, hogy nem erős, egész egyszerűen jobban szereti, ha irányítják, jobban igényli, hogy feladatot adjanak neki, és annak remek teljesítéséért érezze magát megbecsülve. Rendszerint nyugodt, békés természetű és szeretni való figura.
Vissza az elejére Go down
https://northstar.hungarianforum.com
Ajánlott tartalom

KARAKTERINFORMÁCIÓK
Re: A Vérfarkasokról általában //

Vissza az elejére Go down
 

A Vérfarkasokról általában

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
◯ North Star FRPG :: Leírások & OOC :: Az oldal ismertetője :: Fajleírások :: Vérfarkasok-