Általánosan igaz, hogy ha olyan karaktert akarsz hozni, ami már bizonyos ideje az adott csoport tagja, akkor ismerned kell a csoport történetét, és az eddigi kidolgozott tagjait, és igazodni hozzájuk. Lehet eseményeket, barátságokat megemlíteni, de kérni kell az illető karakter userének beleegyezését.
Nézd meg a meghirdetett karaktereket, hátha onnan is megfelel valaki! Könnyeben találsz magadnak játékostársat.
:: Őrzők ::
Ha idősebb őrzőt hozol, akkor neki már lehetnek képességei, és tetoválásai. Te döntöd el, milyeneket szeretnél, de nem biztos, hogy mindet megkapod. De minden egyes tetoválásnál le kel írnod, milyen tettedért kapod kitüntetésként.
:: Betolakodó farkasok ::
A betolakodó falka 2011 végén érkezett Fairbanksbe. Ezt vedd figyelembe! Vagy velük költöztél Chicagóból, vagy új leszel a falkában. Érkezhetsz másik falkából is. Lehet, hogy valakit követsz, valaki hívására érkezel a városba/falkába a már meglévő JK-k közül. Nézz körül, keress szimpatikus arcokat és egyeztess!
:: Őslakos farkasok ::
Az Őslakos falka a történelem első falkájának utódja. Nagyon ősi, és mindig is ezen a területen élt. Érkezhetnek bele az idők folyamán külsős tagok természetesen. Itt kezdődik minden vérfarkas- és őrzőtörténelem, tekinthetsz rá valamiféle szakrális helyként is.
:: Falkaegyesítés ::
2014 első hajnalán a falkák egyesültek ugyan, de ettől függetlenül minden lehetőséged megvan arra, hogy már egy régi, az eseményeket végigkövető karaktert hozz a játéktérre. Ehhez nem kell mást tenned, mint tájékozódni a Történelmünk témakörben, és egyeztetni az esetlegesen érintett játékosokkal.
A hozzászólást Alignak összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Júl. 30, 2015 12:40 am-kor.
Egy őrző tejesen normális kisbabának születik, de - lehet, hogy a szülei is őrzők, de nem feltétlenül - biztosan mágiaérzékeny - lehet valami egyéb különleges képessége (mértékkel!) Egy őrző gyerekkora nagyjából úgy telik, mint más gyerekeké, lehet, hogy szép, lehet, hogy szörnyű, lehet gazdag, vagy szegény, egyke vagy árva, egy a lényeg - valaki, valamikor felfigyel a képességeire, vagy a jellemére, a tetteire, szóval felfigyel rá Akkor jön az ELHIVÁS, amit vagy elsőre elfogad és akkor - őrző tanonc lesz belőle, akit legrövidebben 2 év alatt képeznek ki úgy, hogy megkezdhesse az aktív szolgálatot
vagy elutasítja, és akkor - törlik a memóriáját, és hagyják tovább eddig életében. Az ELHÍVÁS többször is bekövetkezhet.
A képzett őrzők többféle hivatást is választhatnak maguknak, ahogy azt a fajleírásban láthatod. A mágia tanulása lassú folyamat. Van hozzá egy időtábla, ami mutatja, hogy az első szint eléréséhez nagyjából hány évnyi tanulás szükséges.
Aki megszerezte, vagy előtörténetben odamesélte magának a mágiahasználatot, az minden olyan varázsaltot tud használni, aminek a szinte nem haladja meg az ő mágiahasználat szintjét. Tehát egy 4. szintű mágiahasználó a 4. és ennél alacsonyabb (3, 2, 1) szintű varázslatokat tudja alkalmazni.
Mivel az igazán hatékony, magas szintű őrzővé válás sok időt vesz igénybe, az őrzők öregedését általában speciális, tetoválásba applikált varázslattal lassítják. Ugyanígy tetoválások növelik meg a képességeiket (erő, ügyesség, gyorsaság) is. A tetoválásokhoz esszencia kell. Egy képzett őrző harcos általában legalább négy tetoválással rendelkezik: egy öregedés lassító, és egy erő, egy gyorsaság és egy ügyesség növelő tetoválással. De elképzelhető, hogy több is van neki, és akkor a hatások sokszorozódnak. (Amennyiben képzett harcost akarsz hozni, a tetoválásokat is már beleírhatod az ET-be, vagy megteheted, hogy csak képzett vagy, de az esszenciákat IC játék alatt gyűjtöd be, amikor játszani kezdesz.) Az őrzőket elég gyakran áthelyezik, hogy a környezetüknek ne tűnjön fel, hogy lassan öregszenek. Ezért az idősebbek általában több protektorátusban is dolgoztak már a világ különböző pontjain.