KARAKTERINFORMÁCIÓK ◯ HSZ : 7347
◯ IC REAG : 8944
|
Játékszabályok és Ismertető // Szomb. Márc. 08, 2014 11:40 am | |
| Sok szeretettel és egy pohár itallal köszöntök mindenkit az első Aréna-rendezvényen!A helyszínAz idő este 8 óra felé jár, így nap közben mindenkinek volt ideje kellően kipihenni magát, lélekben rákészülni az előtte álló feladatra, addig a szorgos és segítő kezek kényelmesen rendezték be a tárnák egyikét, kialakítva ezzel a harcteret mind a párbajozók, mind pedig a közönség számára.
A teret nagyjából így lehet elképzelni, annyi kiegészítéssel, hogy természetesen valamivel szélesebb a terep, hogy kényelmesen el tudjunk benne férni, a világítást pedig a falra erősített fáklyák, valamint egészen régi olajlámpák biztosítják, kellemes félhomály derengi be a teret, ám a farkasszemek számára ideális fényviszonyokat biztosít, az Őrző kollégák pedig kevésbé láthatják élesen a brutális részleteket, a vérfoltokat. A "kör" tetején három kényelmes szék található. Középen foglal helyet az Alfa, jobbján a Béta, bal felől pedig a Protektor számára foglaltunk helyet. A többi jelenlévő a harctér körül helyezkedhet el, főként állva - de aki nem bírja az iramot, a falak mellé támasztott kinyitható székekből egészen nyugodtan vehet magának egyet. Oldalvást, a székek mellett egy hosszú asztal van telepakolva különféle italokkal és ételekkel - utóbbiak inkább "hidegtál" és ropogtatni való jellegűek, nem pedig sültek vagy készételek. Középen pedig a harctér kapott helyet, azonban semmilyen korlát vagy kerítés nem választja el a nézőktől. SzabályokIC * Tetszés szerinti farkasalakban zajlik a küzdelem * A küzdelmet és a hangulatot az önkéntes "biztonságiak" és a Testőrök felügyelik * A harcokba beleavatkozni szigorúan tilos * Bár ellenőrizni nem tudjuk, de a harcolókkal való mentális kommunikáció tilos. * Egy küzdelem addig tart, míg az egyik fél meg nem adja magát, szélsőséges esetben meg nem hal. * Ha valaki megadja magát, és ennek ellenére a partnere szándékosan véget vet az életének, az a falkában megtűrhetetlen magatartásról tesz tanúbizonyságot, ennek billogját egy jó darabig viselni fogja. * A harcokban bármilyen eszközt, tárgyat, segédeszközt, idegen anyagot, stb... használni szigorúan tilos, azonnali kizárást von maga után. OC * A küzdelmek célja első sorban a különlegesség, nem pedig az, hogy ledózeroljuk a másikat a saját javunkra. Éppen ezért olyan nincs, hogy valaki minden sérülést meg fog úszni, vagy éppen minden támadása célt ér. * Éppen ezért a Staff fenntartja a jogot a küzdelmek nyomon követésére, indokolt esetben az azokba való beleavatkozásra. * Akinek bárminemű panasza van, bármikor megtalálja az Adminok Facebook postaládáját vagy a PM küldése gombot. * Két körre számítsatok! Az első körben 1-1 ellen fogtok játszani, a 3 győztes pedig egyszerre fog megmérkőzni egymással. * Aki még nem olvasta, annak ajánlom a leírások közt található Kölyökkezelési útmutató részletes átolvasását minden aspektusból! Kiemelten a spoiler alatt található részt. - Spoiler:
A Kölykök közt az első 1-2 év nem igazán nyom a latba semmit, nincsenek kiugró tökéletességek, nincsenek végletek és olyan nagy szintkülönbségek az erő és a képességek használata között (természetesen ha valaki a világon semmit nem tanul, az meg fog látszani).
Fizikai erő tekintetében (ha csak a nyers erőt nézzük), az első 5 év általános tréninggel még megfelel az emberi fizikum arányainak! Tehát ha egy 20 éves, eddig pincérnőként dolgozó 2 éves Kölyök és egy 28 éves autószerelő férfi Kölyök összekerül, az IRL-szinten arányos fizikai különbségekkel kell számolni közöttük (persze hozzáadva a farkas erőt).
Mentálisan egyrészt függ a mágiaérzékenység meglététől, illetve annak hiányától, hogy az első években mennyire áll a többiek felett, mennyire tanul gördülékenyen. Ezzel együtt jár a pajzs ereje is, nem csak a gondolati kommunikáció.
Vérvonal tekintetében még igazán szárnybontogató mindenki. A speciális, életkort igénylő (pl.: Illuzionisták, Kontrollosok, Idomárok, stb...) vérvonalaknál természetesen senki sem lépheti túl a meghatározott keretet. A korhatárhoz nem kötött vérvonalak (pl.: Villámok, Fakírok, Zsizsikek...) egy lassú, folyamatos fejlődési sornak vannak kitéve, velük egykorú társaikhoz képest náluk is kialakul a 1,5-szeres szorzó. A vérvonalképességek túlnyomó részt nem akaratlagos dolgok, hanem spontán és kontrollálhatatlan, ösztönös pillanatokban mutatkoznak meg (heves mozdulatok, véletlenszerű emlékolvasás, stb...) az élet mindennapi területein, felfokozott érzelmi állapotban, a körülményektől függően.
* Kérdéses esetekben a párbajozók nyugodtan dobjanak kockát! Erre külön topikot fogunk biztosítani, a kérés csak annyi, hogy részletesen írják le, hogy mire dobnak és melyik érték mit jelent, hogy mindenki tisztában legyen azok jelentőségével! * Az Aréna legyen reagolás tekintetében a prioritás, hogy minél előbb be tudjuk fejezni! Ha egy küzdelem túlságosan elhúzódna, azt vagy dobással vagy eddigi megítéléssel, erőviszonyok számbavetésével le fogjuk zárni. Ki-hova-ír* A párbajozók a sorsolás után külön topikot kapnak, ahol a párharc lezajlik, oda csak ők fognak írni! * A nézők és a többi jelenlévő külön topikot fog kapni, a reagolás pedig az Alyeskához vagy a Fekete Holdhoz hasonlóan fog működni, fejlécezéssel jelezve a hozzászólásokban, hogy esetleg kinek szól a reag vagy melyik küzdelemhez írjátok be magatokat. Időben ugyebár egymás után következnek a harcok, azonban írásban párhuzamosan fog menni minden. * A páros párbajok és a finálé közt szünetet fogunk tartani! MegjegyzésA létszám-kiegyenlítés okán a nevezők közé kerül Connor Harris is, függetlenül attól, hogy a tesztjében bekerült-e a falkába, avagy sem. Ha igen, akkor evidens, ha nem, akkor egész egyszerűen be lett rángatva és kész. Így nem kell senkinek karaktert kihagynia, és senkit nem terhelünk feleslegesen, aki nem ér rá. |
|