Felvetette a fejét egy sokat boncolgatott kérdés, amiről úgy döntöttem, hogy tartok egy kis közvélemény kutatást, csak azért, mert érdekel a ti véleményetek. Akár vitát is indíthattok egymás között, sorolhattok érveket-ellenérveket, beszélgethettek a szavazás alatt a topicban.
A kérdés tehát:
Te beáldoznád a karaktereidet egy olyan játékban, ahol valóban meghalhatnak?
Válassz egyet a szavazásban megadottak közül, és ha van kedved, akkor indokold meg, miért gondolod így. Minden hozzáfűznivalót, véleményt szeretettel várunk. Azt vegyétek figyelembe, hogy a szavazás első sorban az itteni karaktereitekre vonatkozik!
Én ezt válaszoltam, nem titok és mindjárt kifejtem, hogy miért Igen, mert így életszerű
Indoklás:
Lehet, hogy összeakadok egy jóval erősebb farkassal vagy őrzővel és ejthet rajtam olyan sebet, melynek az a vége, hogy meghalok vagy elvérzek vagy későn ér oda a segítség. Ezt nem tudhatjuk előre természetesen és szerintem ennek mindig körül kell lengeni a játékot.
Mondok egy példát is. Tarával összeverekedtünk és volt sérülésem, 1 nap telt és sebesülés nem gyógyult meg teljesen, így gyengébb voltam természetesen, aztán jött a bátyám aki szintén csúnyán helyben hagyott és a végén még Kath is rám vette magát. Ha Cas nem lép közben akkor bizony nem élem túl az éjszakát, még így is rezget a léc. Szóval három erős támadás ér, azt tuti nem éli túl senki és ez így reális.
A másik helyzet a kaland. Ha mondjuk nem veszek észre egy csapdát és beleesek egy ezüst lándzsákból épített verembe, azt sem lehet túlélni, bár azért van rá esély. Ez ugye függ, hogy milyen széles a lándzsa rész vagy valami. Amit a mesélő dönt el. Én nem szeretek semminek sem határt szabni és ha a mesélő úgy ítéli meg, hogy nem játszok reálisan és nem fogom fel az esetleges büntetéseket amit kapok a játék közben akkor igen is öljön meg. Nincs ezen mit szépíteni. Ráadásul szerintem annál izgalmasabb egy játék minél jobban ott lebeg a fejed fölött a halál szele. Szerintem ha tudod, hogy nem halsz meg akkor az nem olyan izgalmas vagy én nem tudom magamat annyira bele élni.
Ha más kari erősebb és úgy ítélik meg a staff tagok, hogy a karim már nem bír többet akkor kereszttett neki. Az őrzök képesek lehetnek feltámasztani a halálból szerintem, de nem erre kell apellálni, ez csak egy lehetőség lehet, ha engedélyezik.
Egyébként nem örülnék neki, ha a karim meghalna, mert hozzám nőt, de ha halni kell, hát legyen. Ezért biztosan nem fogok haragudni vagy miegymás. Ez az élet rendje még a farkasoknál is.
A véleményem ez, de szívesem olvasom mások véleményét is, vagy más megközelítést.
Szerintem senkit nem lepek meg, de valahogy ebben is egyet kell értenem Raffi barátommal. Én is az életszerű-s lehetőségre voksoltam. Személy szerint imádom, ha kijátszhatom a karaktereim végét. Olyan haláltusákat tudok létrehozni, hogy még Castor is a gyönyör könnyei közt fuldokolna. Bár, jelenleg én sem repesnék ha most eljönne a halál órája.
Vártam egy kicsit, hátha lesz még hozzászóló a témához.
Én akkor most inkább admin-mesélő szemszögből írnék, mert úgy valamivel nagyobb a hatalmam, bár játékosként is hasonló a véleményem. Én is természetesnek veszem, hogy a karakterek meghalhatnak egy-egy játék során, de amennyiben van más megoldás, amit különösebb torzulás és törés nélkül alkalmazni lehet, akkor inkább a mellett maradnék. De ez mindig annak a felelőssége elsősorban, aki az erőt képviseli a játékban, legyen az admini hatalom, vagy IC erőfölény. ÉS a legfőbb lényeg a kooperáció, mert ez egy TÁRSASjáték.
Szavazatom (Tara/Ian): Igen, amennyiben ez indokolt.
Egy jó játékért, (amit netán még hónapok múltán is felemlegetnek, amin én is pokolian jól szórakoztam, és ami még a fórum cselekményein is lendít egy nagyot,) tuti feláldoznám a karaktereimet. Persze, ha ezt az ellen egy fejlövéssel intézné el, akkor inkább leszek VP mint áldozat Egy szónak is száz a vége: "Igen, ha valóban indokolt, és az ellenfelem is hajlandó így gondolkodni"