KezdőlapKezdőlap  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  


Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!

Aktuális oldalkaland:

Érdemes követni:
-
AKTÍV KARAKTEREK
57 TAG 30 FÉRFI 27 NŐ
FAIRBANKSI FALKA
22 TAG 12 FÉRFI 10 NŐ
MAGÁNYOS FARKASOK
11 TAG 7 FÉRFI 4 NŐ
ŐRZŐK
13 TAG 6 FÉRFI 7 NŐ
EMBEREK
2 TAG 1 FÉRFI 1 NŐ
VÉRVONALFŐK
9 TAG 4 FÉRFI 5 NŐ

Az előző negyed évben
ezek voltak az oldal kedvenc játékai:

Örökös legjobbjaink:
Az oldal alapítói, Castor, Duncan & Gabe.
A Vérvonalfők megalkotói, játékosai - különösen, akik a "NS 3.0 - Redemption" végéig kitartottak.

írta  Bruno Manzano Ma 8:01 pm-kor
írta  Bruno Manzano Ma 6:44 pm-kor
írta  Michelle Tedrow Ma 6:07 pm-kor
írta  Helena Ophélie Hagen Ma 4:08 pm-kor
írta  Bruno Manzano Tegnap 7:01 pm-kor
írta  Theodora Zoe Morano Pént. Nov. 22, 2024 12:54 pm
írta  Rowan Macrae Vas. Nov. 10, 2024 12:52 am
írta  Alignak Szomb. Nov. 09, 2024 7:56 am
írta  Alignak Szomb. Nov. 09, 2024 7:56 am
írta  Alignak Szomb. Nov. 09, 2024 7:56 am
írta  Alignak Kedd Okt. 22, 2024 8:32 am
írta  Alignak Vas. Okt. 20, 2024 5:21 pm
írta  Bruno Manzano Vas. Okt. 13, 2024 9:11 pm
írta  Alignak Vas. Okt. 06, 2024 5:51 pm
írta  Alignak Vas. Okt. 06, 2024 5:50 pm
írta  Alignak Vas. Okt. 06, 2024 5:50 pm
írta  Bianca Giles Vas. Szept. 29, 2024 10:25 pm
írta  Egon Candvelon Vas. Szept. 29, 2024 3:01 pm
írta  Alignak Vas. Szept. 08, 2024 6:32 pm
írta  Alignak Vas. Szept. 08, 2024 6:32 pm
írta  Alignak Kedd Aug. 13, 2024 6:32 pm
írta  Rebecca Morgan Kedd Aug. 13, 2024 2:44 pm
írta  Theodora Zoe Morano Csüt. Aug. 01, 2024 10:34 am
írta  Alignak Vas. Júl. 07, 2024 10:58 am
írta  Alignak Szer. Jún. 19, 2024 3:24 pm
írta  Alignak Szomb. Jún. 01, 2024 9:28 pm
írta  Alignak Szomb. Jún. 01, 2024 9:27 pm
írta  Alignak Szomb. Jún. 01, 2024 9:27 pm
írta  Alignak Szomb. Jún. 01, 2024 9:27 pm
írta  Alignak Pént. Május 17, 2024 8:07 pm
Bruno Manzano
CSOPORT ISMERTETŐ I_vote_lcapCSOPORT ISMERTETŐ I_voting_barCSOPORT ISMERTETŐ I_vote_rcap 
Bianca Giles
CSOPORT ISMERTETŐ I_vote_lcapCSOPORT ISMERTETŐ I_voting_barCSOPORT ISMERTETŐ I_vote_rcap 
Theodora Zoe Morano
CSOPORT ISMERTETŐ I_vote_lcapCSOPORT ISMERTETŐ I_voting_barCSOPORT ISMERTETŐ I_vote_rcap 
Alignak
CSOPORT ISMERTETŐ I_vote_lcapCSOPORT ISMERTETŐ I_voting_barCSOPORT ISMERTETŐ I_vote_rcap 
Zachariah O. Danvers
CSOPORT ISMERTETŐ I_vote_lcapCSOPORT ISMERTETŐ I_voting_barCSOPORT ISMERTETŐ I_vote_rcap 
Rowan Macrae
CSOPORT ISMERTETŐ I_vote_lcapCSOPORT ISMERTETŐ I_voting_barCSOPORT ISMERTETŐ I_vote_rcap 
Helena Ophélie Hagen
CSOPORT ISMERTETŐ I_vote_lcapCSOPORT ISMERTETŐ I_voting_barCSOPORT ISMERTETŐ I_vote_rcap 
William Douglas
CSOPORT ISMERTETŐ I_vote_lcapCSOPORT ISMERTETŐ I_voting_barCSOPORT ISMERTETŐ I_vote_rcap 
Duncan Corvin
CSOPORT ISMERTETŐ I_vote_lcapCSOPORT ISMERTETŐ I_voting_barCSOPORT ISMERTETŐ I_vote_rcap 
Roxan A. Cruz
CSOPORT ISMERTETŐ I_vote_lcapCSOPORT ISMERTETŐ I_voting_barCSOPORT ISMERTETŐ I_vote_rcap 

Megosztás

CSOPORT ISMERTETŐ Empty
CSOPORT ISMERTETŐ Empty
CSOPORT ISMERTETŐ Empty
CSOPORT ISMERTETŐ Empty
CSOPORT ISMERTETŐ Empty
CSOPORT ISMERTETŐ Empty
 

 CSOPORT ISMERTETŐ

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
Alignak
Admin
Alignak

KARAKTERINFORMÁCIÓK
◯ HSZ : 7347
◯ IC REAG : 8944
CSOPORT ISMERTETŐ // Csüt. Dec. 26, 2013 12:14 am

Történelem

:: Anno ::

Amikor Alignak és Tupilek visszatértek a törzsükhöz a Szellemek ajándékával (1208-ban), készek voltak arra, hogy a farkassá válás csodáját megosszák barátaikkal. Legalább is azon kevesekkel, akik erre méltónak találtattak. A mágia használatát nem kellett tanítani senkinek, hiszen ez mindennapjaik része volt, így kimondatlanul, meg nem nevezetten élt egymással békében az első falka és az első Őrzők közössége. Alignak lett az Atanerk, Tupilek pedig az Anernerk, és az első időszak mondhatni, békésen telt.

Ahogy az első beharapottak erősödni kezdtek, úgy alakultak ki a képességeik, melyek napjainkban vérvonalak formájában öltenek testet - ez nagyjából a beharapásuk utáni 50-60 évre tehető. Alignak nagy lehetőségeket látott bennük, ezért parancsba adta, hogy a környező területek törzseiből válogassanak, sokasodjanak és gyarapítsák a családot. Miután az Első falka tagjai újra hazatértek, eleget láttak és tapasztaltak ahhoz, hogy többnek érezzék magukat Alignak szolgáinál, így közös erővel, mondhatni árulással - legyőzték őt (ennek a napnak állított emléket a Vörös Hold esemény).
Az Elsőknek nem volt kitől "tanulni", így a hierarchiával is gondjaik adódtak. Néhányan nehezebben viselték, és az elenyésző korkülönbség miatt megtehették, hogy összefognak, és megszabadulnak a "zsarnok" Alignaktól. Az ötlet Sangilaktól, a Legerősebbtől származott, azonban valamilyen oknál fogva a többi Első neki sem hajtott fejet, ezért Alignak 1499-es halála után néhány éven belül az Elsők szétszóródtak a világban, hogy mindenki a céljainak és vágyainak megfelelő életet élhessen. Hogy ebből kinek mennyi valósult meg, azt már csak ők tudhatják.

Teltek az évek, évszázadok. Az Első falka útjai különváltak, többen érkeztek a területre, és sokan határozták el magukat a vándorló élet mellett. Amikor lehetőségük adódott, a többi kontinenst is bejárták, egymástól függetlenül, új falkákat alapítottak, és igyekeztek átadni mindazt a tudást, amit otthonról hoztak. Legendákat, szabályokat. Ténykedésükkel egy időben az Első törzs Őrző tagjai is útra keltek, igyekezvén megőrizni az egyensúlyt - hiszen szemtanúi lehettek Alignak tőrbe csalásával annak, hogy farkas testvéreik bizony hajlamosak a féktelenségre. A teljes különválás nagyjából az 1500-as évek elejére tehető.

2013 végét írjuk. Az elmúlt századok, az emberi lét nagy csatái, háborúi és forradalmai elmosták már a régi történeteket, az Őrzők könyvtáraiban porosodó, megsárgult lapokon kívül nem emlékeztet semmi arra, ami egykor történt. Legalább is azt hisszük...

:: Jelen ::

A világ eldugott szegleteiben, nagyvárosaiban, egymástól látszólag teljesen függetlenül áll meg a mozgásban néhány kiválasztott ember. A jobb lapockájukon díszelgő kör alakú tetoválás nem elviselhetetlen, pusztán figyelemfelkeltő, égő fájdalommal marja a bőrüket. Tudják mit jelent, és azt is pontosan tudják, hogy egészen addig nem fog enyhülni a fájdalom, amíg eleget nem tesznek a hívásnak, és át nem lépik Fairbanks határát. De miért is akarnának ellenállni? Szeretnek otthon lenni. Szeretnek Fairbanks-ben lenni. Még akkor is, ha utoljára az 1500-as évek elején jártak itt.

CSOPORT ISMERTETŐ Perfect_circle_tattoo-6380_www.kepfeltoltes.hu_
Az Alapítók Tetoválása



A hozzászólást Alignak összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Júl. 30, 2015 12:21 am-kor.
Vissza az elejére Go down
https://northstar.hungarianforum.com
Alignak
Admin
Alignak

KARAKTERINFORMÁCIÓK
◯ HSZ : 7347
◯ IC REAG : 8944
Re: CSOPORT ISMERTETŐ // Csüt. Dec. 26, 2013 12:15 am

Tulajdonságok

Az Alapítók is ugyan olyan vérfarkasok, mint bárki más - és mégsem egészen. Jellemzőikben, tulajdonságaikban megegyeznek, a teljesség igénye nélkül ilyen a Telihold, az ezüst problémája, a háromféle farkasalak, stb...
Vannak azonban olyan jellemzőik, amik egészen máshogy működnek velük kapcsolatban, mint az átlagnál.

:: Külső vonatkozások ::

Bár lehetnek Dominánsak, mégsem hajtja eredendően egyiküket sem az erőszak vagy a vágy, hogy egy falka élére álljanak (egy-egy esetleges tanító célzaton kívül, de az sem tart tovább pár hónapnál)
Az öregedésük nem befolyásolja az erejüket. Mondjuk ki: ők a legerősebbek mindenki közül. Az ő kezükben van a legnagyobb erő és hatalom, azonban soha - ismétlem: SOHA - nem élnek vissza vele, nem használják a saját céljaik elérésében. Természetesen kilengéseik lehetnek, de ha egymást nem is állítják meg, a Szellemek beleavatkozhatnak az életükbe.
Őrzői segítséggel képesek arra, hogy szellemüknek/lelküknek új testet adjanak (erről bővebben később)
A halálozás, halandóság, halhatatlanság kérdéskörét lásd lentebb.
A saját vérvonalukban ők a legjobbak, mindenkinél jobban használják a képességüket, talán olyasmikre is képesek, amire mások nem (fantázia kérdése). Bárkit azonnal átharaphatnak a saját vérvonaluk I. fokára, azonban ez akkora megtiszteltetés/erő, hogy eléggé meg kell dolgozni érte, talán évszázadonként egy olyan farkassal találkoznak, aki elég nagyot tud alkotni ahhoz, hogy ezt megtegyék.
Minden gond nélkül képesek kommunikálni a Szellemvilággal
Az Elsők testvériségét egy megmagyarázhatatlan, láthatatlan és ismeretlen erő lengi körül, amely biztosítja köztük az összekapcsolódást - erről szintén bővebben szót ejtünk a későbbiekben.
Farkas mivoltjukból kifolyólag ugyanúgy használnak pajzsot, bár róluk el lehet mondani, hogy gyakorlatilag hozzájuk nőtt, nagyon kevés alkalom van, amikor valódi erejüket felfedve, pajzs nélkül állnak valaki előtt.
A farkas alakjuk tartalmazhat olyan megkülönböztető jegyeket, amikről bármikor felismerhetik egymást / túlzásoktól mentesen választhatnak maguknak valami extrémebbet a farkasmegjelenésük mellé (szokatlan szemszín, bunda, stb...)

:: Belső vonatkozások ::

Létük célja nem más, mint folyamatosan járni a világot és vigyázni az örökségükre. Ha kell tanítanak, ha kell, fegyelmeznek, irányt mutatnak olyan helyzetekben, amikor nincs más lehetőség. Ebből kifolyólag ösztönösen a vérontás ellen vannak beállítva, hiszen a világ vérfarkas-populációja számukra inkább egy hatalmas család, mintsem különálló falkák egésze.
Tisztelik az élőket. Tisztelik a Szellemvilágot, az Őrzőket és a társaikat.
Bár szükségszerűen alkalmazkodnak a változó világhoz, belőlük soha nem válik fejetlen party-arc, sőt, a köznapi beszédben is inkább formális és intelligens megnyilatkozásaik vannak. Korral jár.
Értik és tudják a feladatukat, nem lázadnak ellene (ha mégis, a felsőbb erőktől kapnak visszatérítő pofont) és ennek betartása mellett próbálnak boldog és nélkülözéstől mentes életet élni.
Soha nem fedik fel magukat a hétköznapokban, ezért maradtak fent legendaként. Aki esetleg rájön arra, hogy kik is ők, az előtt nem tagadják meg magukat, de alapvetően nem reklámozzák (- Helló, én Vérvonal-alapító vagyok és azt teszek veled, amit akarok).

:: Misszió ::

Ha nagyon le akarjuk egyszerűsíteni a dolgokat, akkor kétféle vonatkozásban kell beszélnünk az Elsőkről.
Egyrészt, mint magányosan kóborló védelmezők, felügyelők, akik szemmel tartják az örökségüket, és ha kell, beavatkoznak az események sokaságába. Lényegében ugyan azt teszik, mint amit a következő pontban kifejtünk, pusztán egymástól függetlenül, értelemszerűen olyan helyeken, ahol pusztán egyikük jelenléte is elég. Nem kötelező érvényű, de általában bevett szokás, hogy ott bukkannak fel "hivatalos" ügyben, ahol a saját vérvonalbeli leszármazottaikkal akad probléma.
Másrészt valamiféle "globális tanácsként" funkcionálnak. Alapvetően az útjaik nincsenek összekötve, egyedül a tetoválásba maró fájdalom tudatja velük, hogy valahol szükség van rájuk. Ahol túlságosan nagy a vérengzés, esetleg sok a rebellis farkas, ott jelennek meg.
Az Elsők, bár erőszakmentesen élnek, és látszólag csak pozitív értékrend szerint mozognak, hatalmukban áll kiróni a farkas számára a legnagyobb büntetést: minden Első "kitagadhatja" a saját vérvonalába tartozó farkasokat oly módon, hogy végérvényesen megfosztja őket a farkasuktól, halandó létre kényszerítve őket. Aki egyszer átesett ezen a procedúrán, immúnis lesz a harapásra, akár az Őrzők. Soha többé nem válhat farkassá. Ez egyrészt szégyenfolt, másrészt rengeteg veszélyt rejt magában. Különleges esetekben egy ilyen procedúrát az Őrzők még egy memóriatörléssel is megtámogathatnak, emlékek, erő és kapcsolatok nélkül kilökve az egykori farkast a világba.
A farkasától megfosztott egyén már csak a fizikai teste állapota által engedett emberi éveket éli le, és betegségben, végelgyengülésben hal meg. Vagy éppen egy közúti balesetben (Tehát, ha valaki körülbelül 30 évesnek nézett ki eddig ránézésre, az egy körülbelül 30 éves ember életébe csöppen bele).
De ha erre fény derül, az ellenségei, haragosai könnyűszerrel állhatnak rajta bosszút, akár egy kölyökfarkas is végezhet vele.

● Ne kérd!
Valószínűleg a farkasok 90%-ának fogalma sincs az Elsők létezéséről. Még nagyobb többségük pedig, ha tudnak is róluk, a képességeikről akkor sincs semmilyen elképzelésük. De ha mégis, valami csoda folytán egy farkas tudomására jut, hogy az Alapítók ilyet is tudnak, és sikerül összetalálkozni az egyikükkel, nem kérheted meg, hogy tegyen újra emberré. Ez egy sértés, a lehető legnagyobb, amit velük szemben elkövethetsz. Ha mégis megtennéd, vállalva minden kockázatot, a kegyetlenebb Alapítók a visszájára fordíthatják a dolgokat. Kedvük szerint akár örök időkre a farkasod alakjába zárhatnak, elvéve tőled a gondolati kommunikáció képességét is. A "normál" vérfarkasokkal ellentétben számodra a Telihold lenne az egyetlen olyan alkalom, amikor emberi formát ölthetsz. Megéri kockáztatni?

:: Egyedi képesség ::

Minden vérvonal fejének a birtokába került egy olyan képesség, amellyel csak ő rendelkezik. Ez a képesség nem csak úgy az ölükbe hullott ajándék, általában valami speciális ok társult a "megszerzéséhez", kialakulásához. A képesség fejlődésének fázisai a következők:
50-60 év vérfarkaslét után észlelik, hogy valamiben másképp működnek a többieknél, szépen lassan felfedezik, hogy valamilyen egyedi specialitással rendelkeznek (ez az alap vérvonalképesség, amelyet bármelyik vérfarkas JK birtokolhat).
Ettől az időszaktól kezdve képesek átadni a vérvonalukat, ám néhány évig ennek nincsenek tudatában - hiszen a nagyon fiatal kölyköknél még nem mutatkozik meg, hogy megörököltek volna bármit is.
100 éves koruk környékén már realizálódik bennük, hogy a kialakult tulajdonságaikat képesek örökíteni.
300-400 koruk között lesznek elég idősek és tapasztaltak ahhoz, hogy megjelenjen az egyedi képességük, amire a vérvonal fejeként csak ők képesek. Mivel ez is újdonságként éri őket, ezért a megjelenés / felismerés körülményeit kérjük az Előtörténetben megjeleníteni. Ez lehet egy eseményhez kapcsolódó aktiválás, lehet az az előző évszázadok gyakorlásának és fejlesztésének a műve, de semmiképp sem ébredtek fel egy napon úgy, hogy hirtelen képesek voltak olyasmire, amire előző este még nem.

Az egyedi képességet bárkin képesek használni, még embereken is - ennek feltétele, hogy az ember mágiaérzékeny legyen. Alapvetően a saját vérvonaluk leszármazottain sokkal könnyebben megy, de az erőfölény mértéke miatt gyakorlatilag mindenkin ugyan olyan intenzitással hat.

:: A farkas ::

Az Elsőkben élő vérfarkas kezdetben ugyan olyan volt, mint bárki másé. Egy vad, akit meg kellett szelídíteni, aki imád vadászni és aki ugyanolyan saját személyiséggel rendelkezik, mint bárki másé. Az évszázadok alatt azonban az ember és a farkas olyannyira egymásba kovácsolódott, hogy egyáltalán nincs szükség a fenevad uralására. Együtt gondolkodnak, együtt cselekszenek, mondhatni semmiféle konfliktus nem áll fent a két fél közt.

Ennek ellenére az Elsők saját akaratukból lemondhatnak a bennük élő bestiáról. Őrzői segítséggel és saját akarattal alávethetik magukat a megfosztási rituálénak - akartuk ellenére azonban nem hat rájuk az Őrző rituálé, pontosan a kapcsolat erőssége miatt. Ilyen esetekben elvesztik minden képességüket, nem tudnak alakot váltani, nem használhatják a vérvonalukat.
A rituálét minden Teliholdkor meg kell erősíteni, különben (szintén a kapcsolat erőssége miatt) a farkas megtöri a rituálét és visszatalál az Elsőhöz.

Ha valakit beharapnak, leszármazottaiknak nem kell kötelező jelleggel örökölni az Első tulajdonságaiból. Sem a farkas vehemenciáját, sem pedig a kinézetét. Egyedül a vérvonalat kapják meg I. fokon. Fontos megjegyezni, hogy az Elsők igen kényesek arra, hogy kit választanak ki maguknak közvetlen Gyermekként. Általában olyan embereket, akikben ráismernek magukra, saját gondolkodásukra, vérmérsékletükre, és úgy gondolják, hogy ezzel a képességgel tudnak csak valóban kiteljesedni. A Teremtő és Gyermek hasonlóságai ilyen úton, választás útján jelennek meg, nem a farkas személyiségformáló hatásaként.

Egy Elsőnek nem kötelessége "felnevelni" azt, akit beharapott. Természetesen a kezdeti lépések megtétele alól ő sem menekülhet, hiszen be kell avassa a kiválasztottat az új világ alapismereteibe, előfordulhat, hogy néhány hónapig, esetleg évig foglalkoznak az I. fokra beharapott farkassal, de mivel missziójuk nem teszi lehetővé a gyermeknevelést (ez főként az 1500-as évek utánra vonatkozik), ezért egy általuk választott falkában hagyhatják a gyermeküket. Ilyen esetekben a választott falka Alfája előtt felfedhetik kilétüket, hogy a befogadás sikeres legyen - hiszen egy Első gyermekét kilökni az utcára egyenértékű egy arcon köpéssel és a hagyományok, legendák teljes megszentségtelenítésével.

:: A halál kérdése ::

Egy Első is meghal, ha leválasztják a fejét, kitépik a szívét, megfulladhat, eléghet, stb..., akár a "normális" vérfarkasok. Azonban nem is ez az érdekes, hanem minden, ami utána történik.
Az még minden bizonnyal számukra is rejtély (kivéve, aki esetleg tapasztalta), hogy akár képesek is lehetnek visszatérni a halálból. Erre általában a Szellemvilág akaratából kerül sor, mivel a túlvilágon elég idejük lesz azon töprengeni, hogy miért buktak el, miért haltak meg, és ha erre rájöttek, talán még új testet is kaphatnak maguknak (ez IC időben úgy 100-150 év).
Ha az Elsők közül valaki meghal, a fájdalom néhány percig elviselhetetlen a testükön, a halott társuk esszenciacikkéből (tehát a kör azon részéről, ahol az elhunyt esszenciája van) vér kezd csörgedezni (OFF: ennek nincs konkrét helyet, ezt a viselő "megérzi", és adott esetben OOC infók alapján nyugodtan meg lehet írni, hogy tudja, ki halt meg).
A "halálon" átesett, majd feltámadt Elsőkön kívül egyik Első sincs tudatában annak, hogy ez élet így trükközik velük, tehát aki nem tapasztalta meg, az ugyanúgy "félheti" a halált, mint bármelyik másik élőlény.
Akik meghaltak és feltámadtak már:
- Sangilak
- Biisaiyowaq
- Kilaun
- Unalaq
- Tipvigut
- Anguta
- Kaskae
- Sura
- Eeyeekalduk

A feltámadás szükséghez kötött. Ez azt jelenti, hogyha a világ bármely pontján szükség van rájuk, és elérkezett az idejük, új testet kaphatnak. Ehhez valamiféle Őrzői támogatás szükséges, de ennek hiányában valamiféle spirituális "idéző erő", valamint egy véráldozat - egy nemével megegyező testté, akinek a lelke meghal, és az Első foglalja el a porhüvelyt. Bővebb kifejtésért ajánlott a már fentebb említett karakterek Előtörténeteinek áttanulmányozása, kérdés esetén a Staff vagy a karakter gazdájának megkeresése.


A hozzászólást Alignak összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Júl. 30, 2015 12:22 am-kor.
Vissza az elejére Go down
https://northstar.hungarianforum.com
Alignak
Admin
Alignak

KARAKTERINFORMÁCIÓK
◯ HSZ : 7347
◯ IC REAG : 8944
Re: CSOPORT ISMERTETŐ // Csüt. Dec. 26, 2013 12:16 am

Kapcsolatok

A több mint 800 évet megért Elsők számára fontos lehet, hogy tudják, kivel hányadán állnak. A szétszéledésük után előfordulhatott, hogy később találkoztak egymással futólag, esetleg hosszabb-rövidebb ideig egy területen tartózkodtak, de persze az is meglehet, hogy egyáltalán nem tartottak fent semmiféle kapcsolatot. A mai modern időket leszámítva a régi korokban ez nem is lett volna olyan egyszerű. Azonban bármerre is vetődtek, egy közös "partnerük" mindig akadt az Őrzők személyében. Régre visszanyúló kapcsolat van az Elsők és az Őrzők között, mindkét fél kölcsönösen élvezi ki a másikból származó előnyöket.

:: Kapcsolat az őrzőkkel ::

Mielőtt útra keltek volna, hogy a világot benépesítsék, az Első Őrzők mágikus, kör alakú tetoválással díszítették a lapockájukat, ezzel szimbolizálva örök összetartásukat. A speciális festék az összes Első esszenciáját tartalmazza.
Amikor ez a tetoválás égetni kezdi a bőrüket, tudják, hogy haza kell térniük - ez a fájdalom egészen addig nem múlik el, amíg át nem lépték a város határát. Olyan, mint egy állandó, égő viszketés egy szúnyogcsípés hatására, ami önmagában egyáltalán nem hatalmas fájdalom, hosszútávon azonban az őrületbe kergeti a viselőjét.

Az Őrzőkkel való kapcsolatuk elég bensőségesnek mondható. Amikor megjelennek valahol "munkaügyben", az Őrzőket általában beavatják a kilétükbe, megosztják velük a személyazonosságuk titkát, hogy így tudjanak együttműködni a későbbiekben. Szükségük is van erre a kapcsolatra, hiszen csak általuk kaphatnak indokolt esetben új testet.

● Az új test
Ha a jelenből indulunk ki, minden Első legfeljebb 5 eddigi megjelenést tudhat magáénak (a játéktérbe kerüléskor választott avatar a hatodik). Biztonsági (új arc, könnyebb beolvadás) és egészségügyi (elhasználódott test) okokból kerülhet sor a testcserére, és a választott alany nem lehet akárki.

(+18) Új test csak az Elsővel azonos nemű Őrzőből válhat, a Rituálét is az Őrzők végzik el. A Rituálé keretein belül a két lélek egész egyszerűen "helyet cserél" egymással. A Rituálét vezető Mágus ezután ezüstszikével kivágja az Elsők tetoválását a régi testből, az újból pedig egy "üres" bőrfelületet a lapockán, és egész egyszerűen "áthelyezi", majd mágia segítségével behegeszti azt. A tetoválás alkalmazkodni fog a gazdája új testéhez, hiszen bele van kódolva az összetartozás. A procedúra a teljes felépüléssel zárul.
(Logikai megjegyzés) Maradjunk annyiban, hogy az Őrző addigi tetoválásai eltűnnek a régi testről és az új testen manifesztálódnak. A mágikus kör tetoválás procedúrája pedig azért ilyen, mert ez a "szabály", így lett megalkotva a hozzá fűződő Rituálé.

:: Kapcsolat egymással ::

Az összes Első valaha egyetlen inuit törzs tagjaként élt a mai Fairbanks területén. Éppen ezért elkerülhetetlen, hogy a karaktereknek legyen közös múltja. Ebbe a viszonyrendszerbe bármi belefér a testvéri kapcsolatokon át az ellenségekig, barátságokig, nagy szerelmekig, unokatestvérekig, szóval legyetek kreatívak, kerülve a túl sablonos kliséket, hogy mindenki mindenkinek a testvére.
A rokoni és egyéb kapcsolatoktól eltekintve az egészen biztos, hogy akiket Alignak harapott be, és akiket Tupilek, azok vértestvéri kapcsolatban állnak egymással, hiszen a beharapójuk közös. A kifejezés nem egyezik meg a Vérvonaltestvér szóval, hiszen az Elsők közt nincs szó arról, hogy azonos a vérvonaluk. Egyedül a Teremtőjük köti össze őket, és ezért szorosabb egységet alkothatnak.

Minden Első között elszakíthatatlan kötelék áll fenn, egy olyan energiaburok, ami lehetővé teszi, hogy egyből felismerjék egymást. Így egymás előtt képtelenek titkolózni, vagy elrejteni a valódi énjüket - még a vérvonalképességük sem kerekedhet felül ezen a köteléken. Ez teszi továbbá lehetővé azt, hogy a hazahívást egyszerre érzékeljék, valamint azt is, hogy Társuk halálát megérezzék és képesek legyenek beazonosítani. Mivel a Szellemvilággal állnak egymás után a legszorosabb kapcsolatban, így minden információt (ki halt meg, hova szól a tetoválás hívása, stb...) sugallatokon keresztül kapják meg. Ennek kijátszása fantázia kérdése, hallhatnak hangot, felvillanhat előttük képek, stb...
Erejükkel és saját Vérvonalképességükkel képesek egymásra hatni. Végleg legyőzni, leigázni azonban nem tudják egymást, ha túl messzire mennének, képességük visszaüt, és saját magukon fog működni / visszafelé sül el a várt hatás.
Példa: ha Sangilak megkísérelné a végletekig elszívni bármelyik Első fizikai erejét, ha túlmegy a holtponton, saját magát fogja teljesen elgyengíteni. Ha Kilaun rémes illúziókat enged valamelyik Elsőre, szélsőséges esetben saját maga látja a képeket, és kergetné magát a teljes őrületbe, ha csak nem állítja le magát. (Ha bárki bizonytalan lenne a saját képessége fordítottjában, keresse a Staffot!)
Senki sem várja el minden Elsőtől, hogy súrlódásmentes kapcsolatban álljon minden más Elsővel. Ettől függetlenül a tökéletes széthúzás vagy egységrombolás megengedhetetlen, hiszen mindannyian tisztában vannak azzal, hogy nem véletlenül maradtak életben - így kötelességük együttműködni és háttérbe szorítani az esetleges problémákat.

:: Kapcsolat a Szellemvilággal ::

Mint az fentebb már említésre került, az Elsők képesek minden gond nélkül kommunikálni a Szellemvilággal. Ez természetesen nem jelenti azt, hogy mindig (kielégítő) választ kapnak odaátról. Ha lehet úgy mondani, a Szellemvilág az ő egyetlen és egyedüli Mesterük, akik beleszólhatnak az életükbe - és ezt gyakrabban teszik, mint az kényelmes lenne.
A Sors kezeként bírálhatják, jutalmazhatják az Elsőket. Ha egy Első letér az útjáról, akár radikális eszközökkel is visszatáncoltathatják, megfoszthatják a boldogságától, "karmikus" úton elvehetik tőlük az életüket. Végső soron a Szellemek játékszerei mindahányan, ám azt fontos tudni, hogy a missziójának megfelelő életet élő Elsőket jobbára nem sújtják semmivel.
Ha egy Első meghal, tűnjön bármilyen racionális véletlennek a halált hozó esemény (lezuhant repülőgép, stb...), ennek mindig oka van.
Ha egy Első meghal, nem érzékeli hosszúnak a Túlvilágon töltött időt. Hogy mit tapasztal halottként, az mindenkinek a személyes ügye, fantáziára bízott időszak.
A Szellemvilágból való visszatérés egyik feltétele lehet, hogy az Első egy ideig Védőszellemi feladatokat lát el, s ha ennek eleget tesz, újra testet ölthet a fizikai világban.
A Szellemek adhatnak útmutatást az Elsőknek - az viszont már egyénre szabott, hogy ezekből a jelekből ki mit lát meg.


A hozzászólást Alignak összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Júl. 30, 2015 12:22 am-kor.
Vissza az elejére Go down
https://northstar.hungarianforum.com
Alignak
Admin
Alignak

KARAKTERINFORMÁCIÓK
◯ HSZ : 7347
◯ IC REAG : 8944
Re: CSOPORT ISMERTETŐ // Csüt. Dec. 26, 2013 12:18 am

Megalkotás

Az Első karakterek azok az Első vérfarkasok, amelyek Tupilek és Alignak törzséből származnak, és amelyek a Vérvonallistában helyet kaptak maguknak. Ebből kifolyólag a karakterek száma korlátozott, hiszen csak a leírásokban szereplő karaktereket lehet megalkotni. Egyelőre. Azonban ha bárkinek új vérvonalötlete támadna, amelyet megfelelően kidolgoz, és a Staff is jóváhagyja, az új karakter is megalkotóvá válhat (ebben az esetben két dologra kell figyelni
1. ha alkotsz egy új vérvonalat és nem jelzed az igényedet a karakter megformálására, úgy bárki más szabadon elviheti
2. aki egy ilyen karaktert alkot, az az Előtörténetében meg kell fogalmazza a késlekedése okát, hogy miért csak X hónappal később érkezett meg a városba).
A karakterek később kifejtett jellege miatt azt tanácsoljuk (nem kötjük meg, próbálkozni lehet), hogy Elsőt csak multikarakterként alkossanak a vállalkozó szelleműek.
!!! FIGYELEM !!! A Staff fenntartja a jogot arra, hogy a megszokottnál szigorúban bíráljon el egy Első karaktert, indokolt esetben (irreális játék, nagy fokú inaktivitás) a karaktert elkobozhatja/átadhatja másnak.
A megalkotással kapcsolatos fontos tudnivalókat lentebb tárgyaljuk.

:: Mit és miért ::

Az Első karakterek valamelyike neked való, ha...
... első sorban komoly, felelősségteljes pozíciót szeretnél vállalni.
... kedveled az intrikát, ha szeretsz sokat látott karakterrel mozogni, kialakítani az évszázados hóbortokat, és tudsz olyan karakterrel játszani, amelyik létének fő vezérfonala a saját "családjának" jó útra terelése.
... tapasztaltabb játékosnak mondod magad, és nem rettensz meg a kihívásoktól.
... el tudod fogadni, hogy egy ilyen karakterhez magasabbak a követelmények.
... nem csak egy "hobbikaraktert" szeretnél kreálni.
... reálisan be tudod lőni egy ilyen jellegű karakter igényeit, és minden "halandósággal" egybekötött dolgot (barátok, család, szerelem, hobbik) alá tudsz rendelni egy "felsőbb akartnak".

Természetesen megfelelő Előtörténettel felvezetve hétköznapi problémákkal is felruházhatod a kiválasztottadat, pusztán azt szeretnénk elkerülni, hogy a gyerekbetegségek lehetőleg ne hassanak egy Elsőre. Aki nem érti pontosan, hogy ez mit is foglalhat magába, forduljon a Staff felé.

Az Első karakterek nem csak külön csoportot, hanem külön Előtörténeti Mintát, sablont kapnak, pontosan azért, hogy minden érdeklődő átláthassa a pontos elvárásokat. Bővebb ismertetőkért olvasd át az Alapítói Sablont.
Emellett minden jelenlegi Alapítóhoz készítettünk egy röpke "ajánlást", ami az oldal vezetőségének elképzeléseit tartalmazza. Az itt olvasható dolgokat próbáltuk a kialakult vérvonal-tulajdonság szerint megalkotni, ezek alapján állítottuk össze a jellemzőket. Természetesen itt sem szentírás semmi, megbeszélés szerint minden egyedi elképzelést át lehet velünk tárgyalni. Ha szeretnéd látni a Canon-kiírást, kattints ide.

:: Elfogadás és szankciók ::

Az Első karakterek megalkotásához és megszerzéséhez szeretnénk valóban egyedi, igényes és jól átgondolt előtörténeteket elvárni. Nem a terjedelem a lényeg, hanem az, hogy érezzük: a játékos tudja, mit vállalt és számot ad a karaktere életében létfontosságú eseményekről.
Minden játékos csak egyetlen egy Első karakterrel rendelkezhet.
A megírt karakterlapot a Staff egyöntetűen bírálja, az elfogadáshoz 3/3 igen szükséges. (A Staff tagjai által vállalt Elsőket egy harmadik fél - egy sorsolt játékos - bevonásával fogadjuk el, megtartva ezzel a 3/3-as bírálati rendszert)
Elfogadás után egy saját, rejtett fórumtéma áll majd a rendelkezésetekre, amiben tételesen felsorolva lesz néhány "munka", amit el tudtok majd végezni, ha nem lenne megfelelő játékpartneretek vagy szituációtok
Alapvetően, ha úgy érzed, hogy nem tudsz mit kezdeni az Első karaktereddel, első körben keresd a Staff valamelyik tagját, aki elláthat tanácsokkal, esetleg feladatokkal, amik új életet lehelhetnek beléd. Azonban ha ezek után sem működik a történet, mindenféle useri rosszallás nélkül meg fogunk kérni, hogy add át a karaktert.
Hogyha a játékaid kapcsán probléma lépne fel, felkeresünk PM-ben, hogy tisztázzuk a helyzetet. Ha nem tudunk közös nevezőre jutni, meg fogunk kérni, hogy add át a karaktert.
Amennyiben hetekre eltűnsz, úgy nem fogunk megkérni a leadásra, egyszerűen újra fogjuk hirdetni a karaktert.

A leendő új user döntése, hogy mennyiben formálja majd újra a karakter Előtörténetét, megjelenését. Ebben szubjektív tényező lehet a Staff beleszólása, figyelembe véve a karakter eddigi játékait, hatását másokra, a kapcsolati hálójának terjedését, stb... Egyetlen dolog, mégpedig az Alapítók közt már meglévő kapcsolat kellene egyedül, ami fix marad.



A hozzászólást Alignak összesen 4 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Júl. 30, 2015 12:23 am-kor.
Vissza az elejére Go down
https://northstar.hungarianforum.com
Alignak
Admin
Alignak

KARAKTERINFORMÁCIÓK
◯ HSZ : 7347
◯ IC REAG : 8944
Re: CSOPORT ISMERTETŐ // Csüt. Dec. 26, 2013 12:18 am

Eredeti Egytagú Név


TELJES NÉV: A karaktered teljes neve, amit most használ a játéktéren

BECENÉV: Esetleges becenevek.

FAJ: Első vérfarkas

NEM: Férfi / Nő

KOR: Betöltött életkor

SZÜLETÉSI HELY, IDŐ: A születési helyed és a beharapásod fixen a mai Fairbanks területe, a beharapás évre pontosan 1208-ban esett meg, ehhez képest variálhatod a karaktered pontos születési idejét.

FOGLALKOZÁS: Minden, amihez hivatásszerűen értesz. A jelenlegi foglalkozást írd be első helyre!

MÁGIAÉRZÉKENYSÉG: Van



TITULUS: Első

MENTALITÁS: Domináns / Szubmisszív / Semleges (elolvasom!)

VÉRVONAL: Nevezd meg, hogy melyik vérvonalnak vagy a feje (elolvasom!)

KÉPESSÉG: Találj ki egy olyan, a vérvonaladhoz kapcsolódó képességet, amellyel csak te rendelkezel. A Staff által készített alapító-leírások között találhatsz javaslatokat, amiket felhasználhatsz, de ha más ötleted van, nyugodtan leírhatod azt.



Kapcsolatok


APA: Neve, életkora, faja, élő / halott

ANYA: Neve, életkora, faja, élő / halott

TESTVÉR(EK): Neve(ik), életkora(ik), élő(k) / halott(ak)

EGYÉB HOZZÁTARTOZÓK: Bárki, akit fontosnak tartasz az életedben. Ide jöhetnek a vérvonaltestvérek, a kiemelten fontos beharapottak is



Jellem


IDE JÖN A JELLEMED LEÍRÁSA: fontos lenne elkülöníteni a karakter régi, fiatalkori jellemét és azt, hogy ez hogyan formálódott, alakult az évszázadok során.


Alteregók






Első Kinézet Neve (1xxx - 1xxx)

Ismertesd néhány szóban az alteregódat, a bővebb kifejtést az Előtörténeti részbe várjuk. Zárójelbe -tól/-ig formában a testet használt évszámokat kérjük megadni.

Második Kinézet Neve (1xxx - 1xxx)

Ismertesd néhány szóban az alteregódat, a bővebb kifejtést az Előtörténeti részbe várjuk. Zárójelbe -tól/-ig formában a testet használt évszámokat kérjük megadni.

Harmadik Kinézet Neve (1xxx - 1xxx)

Ismertesd néhány szóban az alteregódat, a bővebb kifejtést az Előtörténeti részbe várjuk. Zárójelbe -tól/-ig formában a testet használt évszámokat kérjük megadni.
Negyedik Kinézet Neve (1xxx - 1xxx)

Ismertesd néhány szóban az alteregódat, a bővebb kifejtést az Előtörténeti részbe várjuk. Zárójelbe -tól/-ig formában a testet használt évszámokat kérjük megadni.

Ötödik Kinézet Neve (1xxx - 1xxx)

Ismertesd néhány szóban az alteregódat, a bővebb kifejtést az Előtörténeti részbe várjuk. Zárójelbe -tól/-ig formában a testet használt évszámokat kérjük megadni.

Jelenlegi Kinézet Neve (1xxx - napjainkig)

Ismertesd néhány szóban az alteregódat, a bővebb kifejtést az Előtörténeti részbe várjuk. Zárójelbe -tól/-ig formában a testet használt évszámokat kérjük megadni.



// ANNYI ALTEREGÓ KÓDJÁT HAGYD BENT, AMENNYIT HASZNÁLTÁL, NEM KÖTELEZŐ AZ ÖSSZESET KIHASZNÁLNI! AZ ELSŐ A SZÜLETETT FORMA, IDE EGY SZABADON VÁLASZTOTT INDIÁN-KÉPET VÁRUNK, AZ UTOLSÓ PEDIG A JELENLEG JÁTÉKBA HOZOTT KARAKTERT ILLETI. A KETTŐ KÖZÖTTI "RÉS" SZABADON VARIÁLHATÓ. A KÓDBAN !!! kódrészlet !!! JELÖLÉSSEL SEGÍTÜNK ABBAN, HOGY METTŐL-MEDDIG TART EGY BLOKK KÓDJA, AMIT KI KELL TÖRÖLNÖD (ha nincs rá szükséged), TERMÉSZETESEN A FELKIÁLTÓ JELEKKEL EGYÜTT. //

Kinézet


IDE JÖN A KÜLSŐD LEÍRÁSA: ez a blokk a jelenleg használt testedre érvényes. Természetesen a farkasod kinézetét is smertesd. Ha nem eset túlzásokba, az Alapítóknál elfogadunk különleges külső jegyeket is.




Történeted



IDE JÖN AZ ELŐTÖRTÉNETED!

Alapvetően ugyan azokat az információkat várjuk ide, mint egy "rendes" előtörténethez, azonban mégis szeretnénk megkötni, hogy az alapítói előtörténetekben szerepeljen a gyermekkor/fiatalkor a farkassá válás előttről, a farkassá válás, a vérvonalképesség kialakulásának körülményei, a leírásokban megadott, viszonylag korai történeti szálak feldolgozása (utódnemzés a kontinens más törzseinél, Alignak legyőzése, a végleges elvándorlás Fairbanks területéről).

A 2013-as visszahívásig szabadon rendelkezhetsz az évszázadokkal, amennyiben új külsőt szereztél magadnak, erről is be kell számolnod, legalább felületesen.

A visszahívás 2013 Karácsonyának estéjén történik meg, a városba érkezés azonban már 2014-ben. Erről bővebben a Fekete Hold kalandismertetőjében olvashatsz.


Apróságok


AMIKET SZERETSZ: Néhány, a karakter által kedvelt apróság

AMIKET KI NEM ÁLLHATSZ: Amiket nem kedvel...

RÖVIDTÁVÚ CÉLOK: Néhány hét, esetleg hónap

KÖZÉPTÁVÚ CÉLOK:  1 - 2 éves tervek

HOSSZÚTÁVÚ CÉLOK: Több éves, esetleg évtizedes célkitűzések



FORRÁSMEGJELÖLÉS:  Kérünk, hogy segítsd munkánkat azzal, hogy megírod, hogyan találtál ide (TopSites, társoldal hirdetés, stb...),illetve, ha játékos ajánlott, említsd meg őt! Természetesen ezt a részt kitölteni nem kötelező, de nagyon megköszönjük!

AVATAR: Színész neve - Karakter neve

northstar frpg; coded by Castor



Kód:
<div class="etminta"><div style="width:500px; height:250px; background: url('egy 500x250 pixeles kép a karakteredről'); border-radius: 30px 30px 0px 0px; -webkit-border-radius: 30px 30px 0px 0px; -moz-border-radius: 30px 30px 0px 0px;"></div><div class="karinev">Eredeti Egytagú Név</div>

<div class="adatbox"><div class="adatok">TELJES NÉV: [color=#A4B8ED]A karaktered teljes neve, amit most használ a játéktéren[/color]</div>
<div class="adatok">BECENÉV: [color=#A4B8ED]Esetleges becenevek.[/color]</div>
<div class="adatok">FAJ: [color=#A4B8ED]Első vérfarkas[/color]</div>
<div class="adatok">NEM: [color=#A4B8ED]Férfi / Nő[/color]</div>
<div class="adatok">KOR: [color=#A4B8ED]Betöltött életkor[/color]</div>
<div class="adatok">SZÜLETÉSI HELY, IDŐ: [color=#A4B8ED]A születési helyed és a beharapásod fixen a mai Fairbanks területe, a beharapás évre pontosan 1208-ban esett meg, ehhez képest variálhatod a karaktered pontos születési idejét.[/color]</div>
<div class="adatok">FOGLALKOZÁS: [color=#A4B8ED]Minden, amihez hivatásszerűen értesz. A jelenlegi foglalkozást írd be első helyre![/color]</div>
<div class="adatok">MÁGIAÉRZÉKENYSÉG: [color=#A4B8ED]Van[/color]</div></div>


<div class="adatboxfarkas"><div class="adatok">TITULUS: [color=#A4B8ED]Első[/color]</div>
<div class="adatok">MENTALITÁS: [color=#A4B8ED]Domináns / Szubmisszív / Semleges[/color]</div>
<div class="adatok">VÉRVONAL: [color=#A4B8ED]Nevezd meg, hogy melyik vérvonalnak vagy a feje[/color]</div>
<div class="adatok">KÉPESSÉG: [color=#A4B8ED]Találj ki egy olyan, a vérvonaladhoz kapcsolódó képességet, amellyel csak te rendelkezel. A Staff által készített alapító-leírások között találhatsz javaslatokat, amiket felhasználhatsz, de ha más ötleted van, nyugodtan leírhatod azt.[/color]</div></div>


<div class="pontok">Kapcsolatok</div>

<div class="adatbox"><div class="adatok">APA: [color=#A4B8ED]Neve, életkora, faja, élő / halott[/color]</div>
<div class="adatok">ANYA: [color=#A4B8ED]Neve, életkora, faja, élő / halott[/color]</div>
<div class="adatok">TESTVÉR(EK): [color=#A4B8ED]Neve(ik), életkora(ik), élő(k) / halott(ak)[/color]</div>
<div class="adatok">EGYÉB HOZZÁTARTOZÓK: [color=#A4B8ED]Bárki, akit fontosnak tartasz az életedben. Ide jöhetnek a vérvonaltestvérek, a kiemelten fontos beharapottak is[/color]</div></div>


<div class="pontok">Jellem</div>

<div class="adatbox"><div class="szoveg2">IDE JÖN A JELLEMED LEÍRÁSA: fontos lenne elkülöníteni a karakter régi, fiatalkori jellemét és azt, hogy ez hogyan formálódott, alakult az évszázadok során.</div></div>

<div class="pontok">Alteregók</div>
<div class="adatbox"><table><tr><td><div style="width:100px; height:100px; background: url(100x100 PIXELES KÉP AZ EREDETI KINÉZETEDRŐL); border-radius: 90px; -webkit-border-radius: 90px; -moz-border-radius: 90px;"></div></td><td><div class="alter">Első Kinézet Neve (1xxx - 1xxx)</div>
<div class="szoveg2">Ismertesd néhány szóban az alteregódat, a bővebb kifejtést az Előtörténeti részbe várjuk. Zárójelbe -tól/-ig formában a testet használt évszámokat kérjük megadni.</div>
</td></tr>
!!! <tr><td><div style="width:100px; height:100px; background: url(100x100 PIXELES KÉP A MÁSODIK KINÉZETEDRŐL); border-radius: 90px; -webkit-border-radius: 90px; -moz-border-radius: 90px;"></div></td><td><div class="alter">Második Kinézet Neve (1xxx - 1xxx)</div>
<div class="szoveg2">Ismertesd néhány szóban az alteregódat, a bővebb kifejtést az Előtörténeti részbe várjuk. Zárójelbe -tól/-ig formában a testet használt évszámokat kérjük megadni.</div>
</td></tr> !!!
!!! <tr><td><div style="width:100px; height:100px; background: url(100x100 PIXELES KÉP A HARMADIK KINÉZETEDRŐL); border-radius: 90px; -webkit-border-radius: 90px; -moz-border-radius: 90px;"></div></td><td><div class="alter">Harmadik Kinézet Neve (1xxx - 1xxx)</div>
<div class="szoveg2">Ismertesd néhány szóban az alteregódat, a bővebb kifejtést az Előtörténeti részbe várjuk. Zárójelbe -tól/-ig formában a testet használt évszámokat kérjük megadni.</div></td></tr> !!!
!!! <tr><td><div style="width:100px; height:100px; background: url(100x100 PIXELES KÉP A NEGYEDIK KINÉZETEDRŐL); border-radius: 90px; -webkit-border-radius: 90px; -moz-border-radius: 90px;"></div></td><td><div class="alter">Negyedik Kinézet Neve (1xxx - 1xxx)</div>
<div class="szoveg2">Ismertesd néhány szóban az alteregódat, a bővebb kifejtést az Előtörténeti részbe várjuk. Zárójelbe -tól/-ig formában a testet használt évszámokat kérjük megadni.</div>
</td></tr> !!!
!!! <tr><td><div style="width:100px; height:100px; background: url(100x100 PIXELES KÉP AZ ÖTÖDIK KINÉZETEDRŐL); border-radius: 90px; -webkit-border-radius: 90px; -moz-border-radius: 90px;"></div></td><td><div class="alter">Ötödik Kinézet Neve (1xxx - 1xxx)</div>
<div class="szoveg2">Ismertesd néhány szóban az alteregódat, a bővebb kifejtést az Előtörténeti részbe várjuk. Zárójelbe -tól/-ig formában a testet használt évszámokat kérjük megadni.</div>
</td></tr> !!!
<tr><td><div style="width:100px; height:100px; background: url(100x100 PIXELES KÉP A JELENLEGI KINÉZETEDRŐL); border-radius: 90px; -webkit-border-radius: 90px; -moz-border-radius: 90px;"></div></td><td><div class="alter">Jelenlegi Kinézet Neve (1xxx - napjainkig)</div>
<div class="szoveg2">Ismertesd néhány szóban az alteregódat, a bővebb kifejtést az Előtörténeti részbe várjuk. Zárójelbe -tól/-ig formában a testet használt évszámokat kérjük megadni.</div>
</td></tr></table></div>


<div class="pontok">Kinézet</div>

<div class="kinezet"><div class="szoveg2">IDE JÖN A KÜLSŐD LEÍRÁSA: ez a blokk a jelenleg használt testedre érvényes. Természetesen a farkasod kinézetét is smertesd. Ha nem eset túlzásokba, az Alapítóknál elfogadunk különleges külső jegyeket is.
</div>
<div style="width:480px; height:250px; background: url(http://i43.tinypic.com/htg2o3.png); border-radius: 0px 0px 30px 30px; -webkit-border-radius: 0px 0px 30px 30px; -moz-border-radius: 0px 0px 30px 30px;"></div></div>


<div class="pontok">Történeted</div>

<div class="adatbox"><div class="szoveg">
IDE JÖN AZ ELŐTÖRTÉNETED!

Alapvetően ugyan azokat az információkat várjuk ide, mint egy "rendes" előtörténethez, azonban mégis szeretnénk megkötni, hogy az alapítói előtörténetekben szerepeljen a gyermekkor/fiatalkor a farkassá válás előttről, a farkassá válás, a vérvonalképesség kialakulásának körülményei, a leírásokban megadott, viszonylag korai történeti szálak feldolgozása (utódnemzés a kontinens más törzseinél, Alignak legyőzése, a végleges elvándorlás Fairbanks területéről).

A 2013-as visszahívásig szabadon rendelkezhetsz az évszázadokkal, amennyiben új külsőt szereztél magadnak, erről is be kell számolnod, legalább felületesen.

A visszahívás 2013 Karácsonyának estéjén történik meg, a városba érkezés azonban már 2014-ben. Erről bővebben a Fekete Hold kalandismertetőjében olvashatsz.
</div></div>

<div class="pontok">Apróságok</div>

<div class="adatbox"><div class="adatok">AMIKET SZERETSZ: [color=#A4B8ED]Néhány, a karakter által kedvelt apróság[/color]</div>
<div class="adatok">AMIKET KI NEM ÁLLHATSZ: [color=#A4B8ED]Amiket nem kedvel...[/color]</div>
<div class="adatok">RÖVIDTÁVÚ CÉLOK: [color=#A4B8ED]Néhány hét, esetleg hónap[/color]</div>
<div class="adatok">KÖZÉPTÁVÚ CÉLOK:  [color=#A4B8ED]1 - 2 éves tervek[/color]</div>
<div class="adatok">HOSSZÚTÁVÚ CÉLOK: [color=#A4B8ED]Több éves, esetleg évtizedes célkitűzések[/color]</div></div>


<div class="adatbox"><div class="adatok">FORRÁSMEGJELÖLÉS:  [color=#A4B8ED]Kérünk, hogy segítsd munkánkat azzal, hogy megírod, hogyan találtál ide (TopSites, társoldal hirdetés, stb...),illetve, ha játékos ajánlott, említsd meg őt! Természetesen ezt a részt kitölteni nem kötelező, de nagyon megköszönjük![/color]</div>
<div class="adatok">AVATAR: [color=#A4B8ED]Színész neve - Karakter neve[/color]</div></div>
<div class="etcredit">northstar frpg; coded by [url=http://northstar.hungarianforum.com/u6]Castor[/url]</div>
</div>


A hozzászólást Alignak összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Jan. 28, 2014 9:22 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
https://northstar.hungarianforum.com
Ajánlott tartalom

KARAKTERINFORMÁCIÓK
Re: CSOPORT ISMERTETŐ //

Vissza az elejére Go down
 

CSOPORT ISMERTETŐ

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

 Similar topics

-
» ISMERTETŐ
» ISMERTETŐ
» Ismertető
» Ismertető
» Ismertető

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
◯ North Star FRPG :: Leírások & OOC :: Az oldal ismertetője :: Fajleírások :: Vérvonal Alapítók-